parachrome Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 jeg har tiscali adsl. Jeg kommer ikke inn på www.nrk.no lengre. Når jeg skriver inn adressen i nettleseren skjer det ingenting. har prøvd flere forskjellige nettlesere og har skrudd av antivirus og brannmur. nrk.no er eneste siden jeg ikke kommer inn på , hva i guds syndefulle rike kan være galt? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg sitter på Tiscali for øyeblikket, og kommer heller ikke inn. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Sitter på Telenor, NRK.no funker fint her. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Catch ADSL, kommer fint inn her. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Sitter med tiscali her, og kommer heller ikke inn... har også lagt merkte til at www.tv2.no og www.nvidia.com ikke virker heller... funker de hos dere (med tiscali)? Lenke til kommentar
parachrome Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 nvidia.com og tv2.no fungerer som normalt her. kun nrk.no som ikke virker med tiscali her Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) prøv tracert nrk.no fra dos vindu og se hvor (om) det stopper. EDIT stoppet opp her, mens jeg fikk opp nettsiden! Endret 13. juni 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå