Gå til innhold

the scene- diskutere historien. (spoilers)

Åsmund

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte på om vi kunne hatt en tråd der vi diskuterer historien til The scene her?

Jeg glemmer ialefall fort hva som skjer, vet ikke om andre føler det samme. Kan se på episoden flere ganger, men kan være artig å diskutere.

hvem er hvem

Jeg kan jo skrive det jeg har fått med meg.

Drosan kan vel kalles hovedpersonen og han er den som holder gjengen samlet.

Han er med i en gruppe kalt cpx som gir ut filmer før de kommer i butikkene, og kino også tror jeg.

De strever nå med å få gitt ut en film, og like før de får gitt den ut var det en anen gruppe som fikk gitt ut filmen før dem.

Teflon oppfører seg merkelig og sender en mail til,,,husker ikke... en i cpx.

De studerer mailen og finner ut at teflon jobber for politiet ved å se i egenskapene på fila. Der står det at den tilhører politiet.

Så finner de ut at de skal få teflon til å tro at gruppa har løst seg opp.

For å få til dette måtte drosan gi paypal informasjonen sin til teflon,, husker ikke hvorfor,,

Han kan ikke gi fra seg sin egen informasjon fordi da vil han bli tatt, så han gir fra seg paypal informasjon fra en fra asia som selger warez. Lurer på om det ikke er luckychi.

Plutselig kommer det en ny inn i gruppa og ingen vet hvem de er. Det komer fram at han kom fram til gruppa via luckychi.

Vet det er mye jeg har glemt her, mange detaljer. Spesielt en mail Drosan sendte til en eller anen i forbindelse med "avløsninga" av gruppa. Var det en advarsel?...

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer vel ikke inn i gruppen da.. Tror ikke Drosan lar han komme inn når han har kontakt med luckychi. Siden han gav paypalen hans til purken. Nå er bare Drosan bustet av luckychi at han har startet ny gruppe.

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...