Ni kon Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kvinnelig vennskap: En kvinne kommer ikke hjem en natt... Morgenen etter sier hun til sin mann at hun sov hos en venninne. Mannen ringer de 10 beste venninnene, ingen har sett fruen i løpet av natten. Mannlig kameratskap: En mann kommer ikke hjem en natt. Morgenen etter sier han til sin frue at han sov hos en kamerat. Fruen ringer de 10 beste kameratene: 8 stykker bekrefter at hennes mann sov hos dem, 2 påstår at han fremdeles er der. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 :!: :!: genial :!: :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Postet før! utforderer deg til å finne den tråden. Link ventes Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Postet før! utforderer deg til å finne den tråden. Link ventes Link Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Eid Hehe ! Men meget bra, har ikke sett denne sannheten før.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 he he Jarmo. Er sikker på at jeg ikke blir eid på den andre saken du tenker på Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vet ikke helt om jeg skjønte humoren i den? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 tror det går på at gutta er "flinkere" til å stille opp i slike tilfeller... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har lest denne vitsen en tusen ganger før, men jeg tok den først nå. <-- Treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå