Nauz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 muttern har lenge hatt 500gb(2x250gb) på sin dell maskin(den brukes til nettbank og sånt) helt til i dag. da jeg fikk den ene.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 grattiz.. altid godt me litt ekstra plass Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Alltid kult med 500gb lagringsplass på en surfe-pc Fint at mamman din endelig tok til fornuften. Endret 13. juni 2005 av christer-R Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Samme her hjemme, bare her er det en mindre hd, og jeg får den ikke For hvis vi åpner kabinettet, da mister vi forsikringa, og det liker ikke hu Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Samme her hjemme, bare her er det en mindre hd, og jeg får den ikke For hvis vi åpner kabinettet, da mister vi forsikringa, og det liker ikke hu HAHA... Det første jeg gjorde da jeg fikk pcen min fra komplett var og bryte den fine klisterlappen bakpå De var feil på grafikkortet og jeg tenkte h******... Di sa først jeg skulle sende hele pcen men jeg sende bare grafikkortet Fikk nytt grafikkort i posten 3 dager etterpå Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Så bra for Jippi, da Men hva med deg? Er Jippi bestevennen din som du er hos veldig ofte? Er moren din veldig snill med Jippi og gir han harddisk og greier? Skjønner hva du mener, men jippi er et uttrykksord, og man skriver komma etter Riktig skrevet: "Jippi, fikk en harddisk av mamma" Men, men Grattis, likevel 250 GB hadde vært digg Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 250 GB hadde vært digg Lik den som er på veg til meg nå? Anyways - gratz med ny disk, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå