Gå til innhold

noen litt morsomme filmer:P


MagnusW

Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Meldte meg inn på dette forumet bare for å si at jeg er svært skuffet over deres vurdering av filmene mine. Her serverer jeg dere humor på høyt nivå, og så kommer dere og sier at filmene er kjedelige! "Bæsjehumor er barnslig"... Vet dere hva som er barnslig? Det er å si at bæsjehumor er det... alle synes innerst inne at bæsj er ekstremt morsomt. Forskjellen på de modne og de barnslige menneskene, er om man innrømmer at man synes det er morsomt, eller benekter det. Dessuten er det ikke selve det å bæsje som er morsomt, det er det at en så naturlig og vanlig kroppsfunksjon får folk til å le. I mine øyne er det like "barnslig" å synes at f.eks. å gråte eller å spytte er barnslig.

 

stikk, alle dere som ikke ler av kvalitetshumor! Jeg antar at Poogles humor rett og slett er for avansert for dere.

 

Og til dere som elsker å sitte og se på animasjonsfilmer av folk som forteller elendige vitser, folk som bæsjer og fiser etc.: Fortsett å stikke innom siden en gang i blant, for det kommer nye filmer i ny og ne.

 

Hilsen geniet Peder.

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at det sugde ræva... pianoet i Maestitia likte jeg :p

 

men serriøst, den typen..... jeg skal prøve å kalle det "humor", men tror ikke det er rette beskrivelsen, er... ensformig og ikke barnslig en gang! jeg er en ekstremt barnslig person, og det der var bare blottet for all slags form for humor og barnslighet.

 

1. Prøv å få litt mer variasjon i filmene.

2. Selv om det er din type "humor" må du ikke forvente at alle skal le av det.

3. Ser du lager tingene rimelig enkelt, bare revurder scriptet til hele driten.

4. Det er ingen vits i å melde seg inn på et forum bare for å spamme ting med stor font... Bruk kritillen konstruktivt............ (les skaff deg ny humor!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...