MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) En jeg kjenner, kan vel ikke si at det er en venn, har laget en side med noen litt morsomme filmer Link EDIT: sorry, linken er død. Vet ikke hva det komme av. Endret 15. juni 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hehehe! Var ganske artige de, ja! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 hvilken likte du best da? Noen favoritt? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Disco-Per er jo kul da.. hehe! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 "Flatus Fecalis Maximus" er big time gøy da Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Bullettime var litt artig, men de andre jeg sjekka ut var kjedelige. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 grisen skulle sjekke ut om han var en sau, men etter nøyere undersøkelser fant han ut at han var en hest.. elns Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 fy faen, er det der humor? har ALDRI sett noe dårligere.. "Kan ejg også få sjokolade eller?""det her er ikke sjokolade, det er bæsj" "samma det vel" Herregud... Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 fy faen, er det der humor? har ALDRI sett noe dårligere.. "Kan ejg også få sjokolade eller?""det her er ikke sjokolade, det er bæsj" "samma det vel" Herregud... Word ... Lenke til kommentar
si_men Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) fy faen, er det der humor? har ALDRI sett noe dårligere.. "Kan ejg også få sjokolade eller?""det her er ikke sjokolade, det er bæsj" "samma det vel" Herregud... helt enig.......det er ekstremt barnslig med såkalt "bærsjehumor" Endret 14. juni 2005 av si_men Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 "Det er skikkelig masse folk her, det er skikkelig fett! Jeg har jo egentlig ingen venner, så det er egenltig ingen andre her..." :!: Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 fy faen, er det der humor? har ALDRI sett noe dårligere.. "Kan ejg også få sjokolade eller?""det her er ikke sjokolade, det er bæsj" "samma det vel" Herregud... helt enig.......det er ekstremt barnslig med såkalt "bærsjehumor" kjeft a si_men! Da du hørte de for første gang, lo du også! Inrøm det da! OMG! Huskr det så j**** godt! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 "Det er skikkelig masse folk her, det er skikkelig fett! Jeg har jo egentlig ingen venner, så det er egenltig ingen andre her..." :!: Greit, den var "artig" Og må si det at jeg kanskje dro litt på smilebåndet når jeg så den "nå skal jeg fortelle en vits" men KUN fordi det ikke var nevnt bæsj i den.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg vet hvem som har laget denne siden. Han er ikke akkurat den med mest talent på område humor. Men tegne kan han. Musikken til Mordør Marit er fet. Edit. Linken er dau. Men er dette den riktige siden? This one Endret 15. juni 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 poogle.moo.no funker ikke, han har byttet. Men kjenner du han? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er det litt rart at sida bare "plutselig" ble bort når det ble mye dårlig respons her? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg fikk i hvert fall følgende feilmelding når jeg forsøkte å klikke på linken: Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. Lenke til kommentar
smoke605 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Fy f* så steike teit!! Det mest barnslige jeg noen gang har sett. Sikkert det som var meningen å da, men alikevell:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå