frankv Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Når man sitter fire personer rundt et bord, så er det ikke lett å diskutere det jeg skriver på min bærbare, det er jo kun jeg og kanskje en til som kan lese det. Kunne tenkt meg en liten, lett skjerm, f.eks. 10", som lå på bordet og viste det samme som laptopen. Vet noen om dette finnes eller går an å få til på noen måte? Den må enten ha batteri eller ta strøm fra laptopen, helst. Det hadde vært utrolig bra å få fingrene i noe slikt! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) 10" blir altfor lite etter min mening.. og finner ikke noe i denne størrelsen... Her er en på 8" med støtte for oppløsning på 1024x768 (som din bærbare også sansnynligvis støtter), men ting blir knøttlite på en 8" skjerm med denne oppløsning.. Noen lavere oppløsning kan du heller ikke ha, da får du ikke plass til noe som helst i vinduet.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306510&cks=SPK og som du ser så er den ganske dyr.. Endret 13. juni 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
frankv Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Hm ja du har kanskje rett i at 10" er for lite. Den 8-tommeren du nevner er ganske tung, kommer med høyttalere og stand, ikke helt ideell slik. Er jeg eneste i verden som synes det hadde vært praktisk med f.eks. en 12" (det får da holde i størrelse) som ligger på bordet og viser det samme som laptop-skjermen min? Med batteri eller strøm via usb? Kan ikke godt drasse med meg en prosjektør eller vanlig lcd-skjerm, begge deler digert og klumpete og krever strømnett. Hm hva om jeg hadde kjøpt en reservedels-skjerm, dvs en slik som er på laptopen, og mekket til noe greier selv? Noen som tror noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå