Hanrek Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Halloen, lurer på om jeg skal kjøpe meg noen 2.1 høytalere.. De skal helst ikke koste mer ca 600kr. Kan ingenting om detta så jeg bare lurte på hvilke som er best og sånn. Skal ikke spille veldig høyt men liker bra bass. EDIT: Også lurer jeg på om det er nødvendig med et lydkort? Isåfall et USB kort siden skjermkortet tar all plassen til pci slottene Jeg har standar lyd greiene som er med DFI lanparty Hk. Det kan heller ikke koste stort.. Takk for svar Endret 13. juni 2005 av Hanrek Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 har hørt mye bra om Altec Lansing 2100 men må nesten også anbefale Logitech X-230 lillebroren min bruker disse og må si jeg ble overasket.. veldig bra lyd.. og ekstremt billig. han ga 250kr for de-- anbefales virkelig Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 siden du har integrert lydkort i HK, så trenger du ikke ekstra.. tror egentlig ikke at du vil tjene så veldig på et usb lydkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå