Mafo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Krymper kamskjellet Nokia har beveget seg mot stadig mindre kamskjellstelefoner, og lanserer i dag sin nye lettvekter 6060 i en av de minste formfaktorene vi har sett til nå. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fin telefon Tror denne skal kunne selge bra. Er et perfekt alternativ for mange jeg kjenner. De som vil ha enkel meny, grei skjerm, god SMS-skriving og fint utseendet har funnet sin mobil i denne. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Dette er kun en telefon for de som synes det er mote med knøttsmå telefoner. :-) Sikkert råstilig å bli sett med en sånn en i handa på fest, men når det gjelder party så er det jo l synd at den mangler kamera Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Den var utrolig stilig. Litt for simpel for min smak, men kjenner mange som bruker så enkle telefoner. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hmmm...er jo en sånn stygg antenne ting de har klart å få med da.... Lenke til kommentar
robot Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kjempestilig telefon. men antennen skulle ha vært innebygd i stenenfor den vanlige antennen. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Likner til forveksling LG C1100. Taletid på 2,5 timer. Ikke mange jenter jeg kjenner som klarer å holde seg under det en fuktig natt på byen. Og hvorfor så lite minne? mp3-ringetoner er lite vits når man ikke engang får plass til én sang. Men designet var ålreit, som tatt ut av fotoalbumet til LG og Samsung-sjefene. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Syns nå Nokia kunne spandert på seg litt mer funksjoner, og heller latt den kostet litt mer. Hvertfall gjort sånn at den virker i USA liksom. Den er jo helt død innvendig. Som en blond pin-up modell Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Syns nå Nokia kunne spandert på seg litt mer funksjoner, og heller latt den kostet litt mer. Jeg synes de kunne kuttet funksjoner og senket prisen... Når det først skal være en billig-telefon kan den jo være virkelig billig. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg syns ikke denne telefonen imponerer, min mening er at samsung har telefoner til samme fobruket som er enda mindre og har bedre design. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg syns ikke denne telefonen imponerer, min mening er at samsung har telefoner til samme fobruket som er enda mindre og har bedre design. Enig, men er fryktelig mye folk der ute som absolutt vil ha Nokia da de tror dette er enklest å bruke og holder best kvalitet. på tide å oppdatere mobilkunnskapen sin kanskje? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Snasen krabat det der Speksa var kanskje ikke noe å skryte av, men for de osm er mest opptatt av å bare ha en mobil er den vl ikke så verst Likte designet og fargen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Den virket spennende på forsiden, men når jeg leste tallene så skuffet den. Min CF62 er kortere, tynnere, lettere, har ytterskjerm, mer diskret antenne, over dobbelt så lang taletid og koster 50% av 6060, og ellers suger de vel omtrent like mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg