uranus Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei! Har en Asus Socket 478 P4PE hovedkort med intrigert lydkort. Har akkurat oppdatert lyddriverene, men mic vil ikke fungere. Begge micene funker, for jeg har testa på andre maskiner. Alle innstillingene er korrekte såvidt jeg kan se. Noen som vet hva som kan forårsake at mic, altså lyd inn, ikke funker? TakK! - Carl Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hadde selv problemer med mic på den gamle pcen og hadde integrert lydbrikke på hovedkortet og fikk aldri det til å fungere bare skurret og kom ikke ordentelig men etter jeg kjøpte nytt lydkort fungerte det fint. Er alltids noe kluss med de integrete lydkortene. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg koblet nå til min dyre mic, til 400 kroner, og den funka.. :S Forstår ingenting jeg nå.. Tror kanskje de to andre micene ikke er sterke nok til å drive lydkortet? Denne til 400 kroner er veldig avansert og veldig bra.. Men burde ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå