Qwseyvnd Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hallo. Jeg testet ubuntu på en annen maskin...den bruker Intel 845G integrert skjermkort... Ubuntu finner ikke mer enn 640x480 på 60hz...jeg må finne skjermdriver, hvordan når skjermen er så lite at jeg ikke kan trykke godta i Synaptic pakkeadministrator. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hallo.Jeg testet ubuntu på en annen maskin...den bruker Intel 845G integrert skjermkort... Ubuntu finner ikke mer enn 640x480 på 60hz...jeg må finne skjermdriver, hvordan når skjermen er så lite at jeg ikke kan trykke godta i Synaptic pakkeadministrator. Er nok ikke skjermdriver du trenger, men oppdatert X11-konfigurasjonfil. Kjør "xorgconfig" i en terminal, gå gjennom alle stegene og restart X11 med Ctrl+Alt+Backspace. Lenke til kommentar
drall Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Kjør "xorgconfig" i en terminal, gå gjennom alle stegene og restart X11 med Ctrl+Alt+Backspace. Eventuelt "sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg". Endret 13. juni 2005 av drall Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Husk å være root eller kjøre xorgconfig med sudo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå