ersa Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Sorry for dårlig emne tittel. Jeg tok ut OS-disken fra maskinen min for å sjekke om noen deler jeg hadde liggende funket. Jeg satte disken inn i et oppsett med de gamle delene, så kommer det opp at jeg må aktivere windows på nytt innen 3 dager pga at maskinvaren er endret . Det er jo ikke noe problem i seg selv, men jeg har oversteget antall ganger å bruke keyen min ifølge aktiveringsveiviseren. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 ringe den automatiske aktiverings telefonen Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) OK, prøver det nå. Edit: moren min sitter i telefonen Edit: Prøvde det nå, fikk beskjed om at instalasjonsiden ikke ble godkjent. Det er jo en ekte windows key Endret 13. juni 2005 av ersa Lenke til kommentar
roac Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 OK, prøver det nå. Edit: moren min sitter i telefonen Edit: Prøvde det nå, fikk beskjed om at instalasjonsiden ikke ble godkjent. Det er jo en ekte windows key Det stemmer, og så skal du satt over til en kundekonsulent som kan hjelpe deg. Det er ikke noe problem, pare prøv så skal du se Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Takker, får ringe de i morgen gidder ikke nå. Viss ikke det funker så får jeg se etter en crack (ikke link til noen cracker eller lignende her siden dette strider mot retningslinjene til forumet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå