Sirslask Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har noen annbefalinger til gamingtastatur? Det må ikke vere trådløst lett å skrive på og helst litt billig Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har noen annbefalinger til gamingtastatur? Det må ikke vere trådløst lett å skrive på og helst litt billig tror det er nokk tråder om dette.. selv bruker jeg Logitech Media Keyboard og er kjempe fornøyd.. masse knapper. godt å spille/skrive på og sist men ikke minst logitech men vi har også Logitech Ultra X Flat som jeg har hørt mye bra om.. og til slutt Microsoft Digital Media Pro som en kompis av meg bruker.. kjempe godt å skrive på dette og.. masse knapper og fint desinge.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hva med dette her: Keytronic Multimedia Tastatur. Har dette selv og er veldig fornøyd. veldig godt å spille med pluss at det er veldig billig.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 zBoard? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10267 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Denne! :!: Bruker selv Logitech Media Keyboard og synes den er kjempefin, bedre tastatur har jeg ikke brukt før. Logitech! Lenke til kommentar
knert Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Beste til gaming er Zboard eller Keytronic kt1000.. etter min mening:) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Z-Board er jo laget for gaming, så det burde funke Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Gaming tastatur ja.. for et salgstriks. Folk spiser det rått! Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25087 Det der er et veldig godt tastatur om du liker litt spesielle taster. Tastene der kan sammenlignes med de som er på en laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå