Merovingian Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hallo Er det noen som helst mulighet for å sette en PC PSU i en Xbox? Treng jo ikke den verste PSUen, men en på rundt 300W hadde gjort seg.. Så vidt j vet så kjøre Xboxen på ett Intel hovedkort, og Intel CPU... er det noen som helst mulighet til dette? mvh, mero Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 nope, men j har planer på å modde den, og da mener jeg virkelig modde den Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) det er ikke verre en og sjekke utgangs spenningene på PSUen i xboxen og kopiere spenningene fra den. Endret 13. juni 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 nå er det slik at jeg er totalt n00b når det gjelder å måle ting og tang, så kunne du vennligst forklare hva j skulle gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 det er 12 og 5v i Xboxen også, så det burde funke fint å buke en vanlig PSU Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 oki men hovedkort da? er det ATX, mATX, BTX ? d må jo ha strøm d og Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 tviler på at xbox er noe spesielt formfaktor...det er nokk ett kretskort ala xbox style =) Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 fann ut at hovedkortet har en vanlig ATX 20 pin kontakt, så d ska itj vårra no problem =) tusen hjerteligst for hjelpen uansett =) mvh, mero Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 nå er det slik at jeg er totalt n00b når det gjelder å måle ting og tang, så kunne du vennligst forklare hva j skulle gjøre? Viss du er sånn n00b, er det vel ikke det lureste å bruke en pc-psu på x-box, uansett om spenningene stemmer eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå