JoeDohn Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 22:53, skrev El_PoLLa:singleplayern er god men jeg likte aldri multiplayern noe særlig, det var stort og avansert slik som age of empire serien. starcraft er mye bedre synes jeg, men det er gøy og spille wc3 etter mye sc og omvendt på lan. )"("(/!&%)&%#(/!¤"(/&§§§!!!! hva i hule heiteste er det du snakker om?! du er jo lenger utpå jordet enn norges rikeste bonde! multiplayer i WC3 er GENIALT! takk for moi... Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Warcraft III er genialt! Og dere som klager over at det kun går på heroes og xp og greier, hvorfor lager dere ikke et map der heroes ikke er mulig å skaffe, og vips blir WarCraft III slik som StarCraft.. Bare my bedre Seffer`n.. Dersom heroen er skjult under flygende units, så bruk hot key på den. Min(e) hero(es) har alltid sin egen hot key.. Lenke til kommentar
Danis Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 blei litt skuffa når eg såg at lyden ikkje fekk max score, me tanke på at lyden i Warcraft3 er enorm bra laga til. bakgrunns musikken er vanskeleg å gå lei av fordi den ikkje overdøyver noko som helst, og det er god lyd variasjon i forhold til kvar du befinn deg i forhold til det som lagar lyd. Ein anna ting eg syns manglar: - Grunnen til at Warcraft3 ikkje har 6/6 i grafikk, er fordi at spelet hadde krevd for mykje system resursar dersom grafikken hadde vore betre. 8) Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Enig, lyden skaper perfekt stemmning! Skulle ønske jeg bare hadde hatt bedre høytalere. Merker man mye forskjell med nye høytaler med subw.? Har bare noen ditthøytalere som fulgte med pcen for fire år sia... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Warcraft III er genialt! Og dere som klager over at det kun går på heroes og xp og greier, hvorfor lager dere ikke et map der heroes ikke er mulig å skaffe, og vips blir WarCraft III slik som StarCraft.. Bare my bedre Seffer`n.. Dersom heroen er skjult under flygende units, så bruk hot key på den. Min(e) hero(es) har alltid sin egen hot key.. Ingen quoteig på gamle meldinger! Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Ingen quoteig på gamle meldinger! Hva er problemet? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det er jo bedre å fortsette på gamle meldinger enn å lage helt ny diskusjon angående det samme temaet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg