TST Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Blizzard har hatt en enorm suksess på spillmarkedet gjennom tiden, og etter 4 år i produksjon er det tredje kapitelet i Warcraft-serien endelig ferdig. Warcraft III har alt det et virkelig godt sanntidstrategi- spill skal inneholde, i tillegg til en nyskapende rollespillintegrering og dag/natt-syklus som fungerer glimrende. Selskapet har klart det igjen. Blir alt Blizzard tar i til gull? Les hele omtalen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hehey, der kom 6erene fram. Men "implantert", hva slags ord er det da? Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Omfg, evig najs spill.. klarer ikke rose det nok. Håper det kommer "expansion" så vi kan spille videre, single playern var så kewl.. har ikke prøvd B.net enda - er for dårlig :smile: GG Blizzard, again :] Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Den 6`ern passer spillet utmerket... :smile: Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: har ikke prøvd B.net enda - er for dårlig Du MÅ jo ikke spille ladder da. Det finnes MANGE FETE rpg-maps man kan spille på b.net :smile: Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Dere bare må prøve mulitplayer delen med heltene, der du og 3 andre venner kjemper dere gjennom et map, vil si at det er nesten bedre enn mulitplayer delen hvor man produserer, i denne multiplayer delen er du en helt, hvor du skal sammarbeide mot en fiende, dessverre har bare blizzard laget en slik, men det er allerede laget 2 slike maps som jeg vet om.. last ned warcraft III rpg maps. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Warcraft 3 er genialt. De har tatt vare på absolutt ALT som var bra i 2eren, og samtidig forbedret alt som kunne forbedres. Snakk om å holde på et godt konsept! BTW, men min maskin kan jeg vri absolutt alle instillinger på fullt uten at det går langsommere, og likevel er grafikken gudelig :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Enig med den anmeldelsen ja! Det er bare det at jeg synes at hard blir litt for enkelt noen ganger, f. eks orc-campaignen gikk jeg gjennom uten å loade (alle brettene hvor jeg hadde en base i alle fall) Og jeg er ikke god i andre strategispill Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 fytte ******* så rått det jeg.. jeg får orgasme hver gang jeg!! OMFG dette er det desidert beste spillet jeg noen gang har spilt, helt seriøst! Hvis du ikke har det så prøv det.. Hvis du ikke kan få prøvd det så kjøp det FFS! :razz: *mas på meg nå da?* - Fr3dr1k <- på jobb og gleder meg villt til å spille war3 når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Tja. Eneste man kan utsette på det er kansje at multiplayer slag kan bli ganske uoversiktelige når man er mange spillere. Når 10 hærer går mot hverandre sleit iallefall jeg med å se hva som foregikk. Hakka gjorde det også. Dessuten dreier jo ferdigheter seg i større grad om å klare å bruke enhetenes magi og ferdigheter enn å gjøre de riktige strategiske beslutningene. Men det gjelder jo for de foregående blizzardspillene også. Historien var også lam i forhold til StarCraft, og det er irriterende at alt bare går til ******* og karakterene gjør ting som så åpenlyst er idiotisk. (Nei, ikke angrip menneske koloniene) (Hmm? Et sverd med en forbannelse? La oss plukke det opp og se hva som skjer.) I likhet med Starcraft (_Ikke_ Broodwar) virker det også her som om CGI - filmene er laget leeeenge før historien, og at historien i stor grad er limt sammen utifra disse og ikke omvendt. Jeg veit at CGI er dritdyrt, iallefall CGI av den kvaliteten Blizzard serverer oss, og om jeg var nødt hadde jeg med glede betalt 500 kroner bare for filmene, men at historien er så lite involverende trekker ned. Men for all del. Spillet er genialt, særlig ved at det så tydelig fremstår som en oppfølger til WarCraft II og ikke StarCraft. Jeg ønsket bare å peke på noen negative sider også, ettersom absolutt alle andre virker som om de er i total ekstase og tydeligvis har glemt det. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Det er faktisk en av de få spill som faktisk er blitt gitt når det er ferdig! Og det fortjener en sekser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Du har rett i at CGI'ene var laga leeeeeenge før selve spillet, så disse cgi-filmene (spesiellt introen) som downloadable "trailer" for flere år siden faktisk. Kjente igjen introen med en gang fra en trailer fra ei PC Gamer plate i 1999 ellerno :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 20:47, Bitex skrev:Du har rett i at CGI'ene var laga leeeeeenge før selve spillet, så disse cgi-filmene (spesiellt introen) som downloadable "trailer" for flere år siden faktisk. Kjente igjen introen med en gang fra en trailer fra ei PC Gamer plate i 1999 ellerno :smile: Det betyr nødvendigvis ikke at alle filmene ble laget da. </pirk> Lenke til kommentar
Toset Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Noen som har en link til de nye rpg-mapene til Warcraft 3? Begynner å bli litt lei det ene som følger med... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 http://www.warcraftiii.net har en del rpg og andre maps. Woa min 100 post _________________ Nor)Eksos @ Bnet [ Denne Melding var redigert av: Eksos på 2002-07-25 19:21 ] Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Noen som vet hvor man får kjøpt det _billigst_ mulig? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Elkjøp har det vel til 399,-. Ganske billig det. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 WC3 er så absolutt det råeste RTS-spillet - nei, spillet i det hele tatt - jeg noen sinne har spilt... fortjener absolutt 6erene... alt er genialt, ingenting er dårlig... er ille gla for at jeg hadde 400 på meg de dagen, ja... planla for så vidt å kjøpe det fem måneder i forveien, men allikevel... warcraft III er et must! :smile: Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 jeg digger spillet men kampsystemet deres er *****!! har du feks en hær med et flyve dyr eller to klarer du ikke og se unitene under altså du får ikke brukt magi og sånt...spesielt irriterende når heroen din sitter fast midt i klynga under noen flyve units....det er heller ikke noe knapp som likssom kan merke bakke units med rødt...eller fjerne fuglene....irriterende. Jeg syntes det også er altfor mye hero basert...nesten alltid bestemmes kampene om hvem som har klart og fått heroen sin til en lvl høyrere (eller mer) det blir lite strategi og mye automatik syntes jeg...bygger akkurat de samma husene i samma rekkfølge som regel for den maten er det best og gjøre det...så må jeg forte meg rundt og få xp slik at motstanderen ikke får alt...(for det er det som avgjør spillet....ikke gull miner) men jeg spiller spillet mye og syntes det er kult...nå sa jeg bare negative ting... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 singleplayern er god men jeg likte aldri multiplayern noe særlig, det var stort og avansert slik som age of empire serien. starcraft er mye bedre synes jeg, men det er gøy og spille wc3 etter mye sc og omvendt på lan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg