Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo

Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

• Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Beklager å måtte bli den festbremsen som måtte bringe det sørgelige budskapet om at pisking bare vil komme som en ekstra svinsk julegave for pervoen. Selv med et passe knortete balltre ... :whistle:

472px-Flogging_demo_folsom_2004.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Personlig går jeg så gjerne for den offentlige løsningen. Paradokset blir at man da spiller ball i hatt med pervoens utagerende og lugubre behover. Det kan faktisk gjøre han enda større, å herre gud forby en slik utvikling. Jeg ber deg på mine knær ...(en knelende smilie)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leste gjennom de 15 første sidene i dag, så orket jeg ikke mer.

Det ser dessverre ut som om Øivind har feiga ut (foten er i orden nå din slask).

post-100512-1198515248_thumb.jpg

(er forresten imponert over Jarmo sine "lete etter bilder" skills!)

edit: innså at å lese gjennom 15 sider av en 2 år gammel tråd på julaften må være et nytt lavmål...

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Øyvind Dahle må sette seg på sykkelen før 2008, ellers går jorden under 01.01-2008.

End Of Discussion.

:hmm: får håpe TSP ikke er sannspådd da... og snart 1000 innlegg om Ø.D. sin "kommende?" sykkeltur.

men nå er det nok, orker ikke mer nå, har tross alt lest alle de 50 sidene...

Lenke til kommentar
Øyvind Dahle må sette seg på sykkelen før 2008, ellers går jorden under 01.01-2008.

End Of Discussion.

:hmm: får håpe TSP ikke er sannspådd da...

Det finner vi snart ut, tviler sterkt på at slasken kommer seg ut i løpet av morgendagen. :p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Høystærede oivind kunne sikkert klart å hoste noen bilder av valgte doninger, påkledning og nistemat, for eksempel ...!?

Kunne jo slenge med noen bilder av sin lett herpede kropp, som han etter eget utsagn skal sette i nærmest perfekt stand til kraftanstrengelsen.

Denne kan jo brukes som mal ... :cool:

fernandoalves-3.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...