Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med "Faggot"? Det finnes vel få ting som er lengre fra sannheten enn det. "Storkjeftet" er jo bare artig :p Det må være noe som Øyvind ikke vil like ... Hmm ...

 

PencilCase: Å holde tråden i live med kunstig åndedrett medfører bare stenging. Du har kanskje erfart det fra lekegrind-tråden?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hmm... Goscinny, er det det som heter takk for sist?

Jada fikk føle øvrighetens gudommelige vrede :p

 

Jeg tror likevel at mere kan tillates i denne tråden, fordi pønking av "Ruslebiffen Oivind" er på en måte mentalhygiene for hele forumet, mods inkludert.

 

Har funnet korrekt fottøy for Oivind. Vi kan vel ikke risikere at gutten forfryser tottelottene :)

 

Edit: Har du skulle sett på f...? HVPU (hele vettet permanent utkoblet) ;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Bruker-95147

Nå må dere holde an et lite hakk da! Man tar ikke livet av oivind, for svarte ... :mad: Hvem skal man da mobbe? "Feiteklædden Dotten"?, "Jarmo The Pemanent Buzzing Vodkaslinger", eller "Haile Sellasie Marley"?? Alle disse feiltakelsene fra vår herres side har bare en måte å forsvare seg på, og den behøver jeg vel ikke navngi ...?

 

Se nå heller på dette fottøyet! Det inneholder også sko til å gå på vannet med.

Lenke til kommentar

tror dere det er mulig å melde seg på den store styrkeprøven i år enda? Det kunne jo hjelpe med litt inspirasjon fra andre sykkelister for stakkars oivind. Vi kan starte jo starte kronerulling for å betale, slik at han ikke kan bruke det som unnskyldning.

 

Forresten synes jeg vi alle sammen burde spame ned oivind med pm'er til han svarer på denne tråden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...