Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

Mr. Dahle sier han muligens skal på HW-Lan til høsten... Kanskje han kommer syklende med pc'en på bæreren. Hadde blitt kult om han kom rett inn i hangaren iført det rosa undertøyet sitt og erklært at nå har festen startet!

6221620[/snapback]

Da var åpningsnummeret klart! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BumpidiBump

 

*vente på tilbakemelding fra forumstyret*

 

Kommer dette før juni skal jeg sykle naken fra Nordkapp til lindesnes på en sykkel med kun et hjul.

6113039[/snapback]

 

Det er opp til den enkelte bruker om han/hun vil like slike reaksjoner eller ikke, i enktelte tilfeller vil slikt gjøres når vedkommende ikke følger retningslinjene.

 

En moderator tar seg av moderatorjobbene, vi som administrerer har nok av andre ting å gjøre, det blir ikke gjort noen endringer rundt det, vi mener at dagens system fungerer tilfredsstillende.

 

Det kommer de fremdeles til å ha, det brukes i vurdering av reaksjoner ovenfor brukeren når det er nødvendig.

 

Det kommer nok av at du ikke ser det, sannsynligvis pga moderatorene ordner opp i det ASAP. Er hvertfall mer enn nok å ta av.

 

Brukere som klager på utestengelser får en ny vurdering, enkelt og greit.

 

Så ikke noe grunn til å svare på det andre som ble skrevet, da det var generelt flere av dine meninger. Som skrevet har vi et system som vi mener fungerer bra nok  her, enkelte brukere vil uansett alltid være uenige så at ikke alle er enige i hvordan systemet fungerer kan vi ikke gjøre så mye med.

 

Forøvrig: God sykkeltur igjen :)

6219271[/snapback]

6221483[/snapback]

 

Se d3r ja....... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva er mest "rikig" å stemme? Nei, fordi da får ØD virkelig noe å motbevise eller Ja, fordi man øker forventningspresset?

6320752[/snapback]

Lurer igrunnen på det samme... Men ser ut som om flest stemmer "nei" så da får man gjøre det. For en av dem må hvertfall vinne med en god del. Slik at oivind virkerlig tenker: "Ja vel, de tror ikke jeg skal, jeg skal vise dem x10!!" eller "Jeg vil ikke, men så å si alle av de vil jeg skal, de tror på meg, jeg er den supreste i deres øyne (om jeg ikke var super nok fra før...) om jeg gjør dette etc." I begge tilfeller er det klart at han kommer til å sykle. :wee: Selv tror jeg han (ikke) kommer til å gjøre det.

 

Men blir resultatet veldig jevnt tror jeg han ikke kommer til å sykle...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Men har noen sett noe til han godeste oivind_dahle? Han har vært mistenkelig stille i denne tråden, mens ganske så aktiv på forumet ellers ... Når denne tråden kommer på topp i OT, da tipper jeg han kommer til å bruke Kåre Hansen kontoen framover :devil:

Lenke til kommentar

Hvis ikke dahle sitter og gnikker den rosa-tangaen sin mot en *Pimped* sykkel akkurat nå, så håper jeg noen RL-kompiser kommer og besøker han.

 

 

Løpet skulle være fra idag av, og det eneste jeg finner som kan ligne Dahle, er dette :

 

 

 

 

post-12016-1151074676_thumb.jpg

 

 

 

Edit:

 

Fant han!

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Jeg og noen kamerater brukte bil for å spana inn syklister i Lillehammer-området ved 8 til 10-tiden i går kveld, men ingen personer med Ø.D's tilrettelagte bekledning ble observert.

Det kan derfor betviles at han i det hele tatt har syklet, og at han løyet. På Internet! :omg:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...