Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

hvorfor er øyvind så himla viktig for mange av dere egentlig? joda, han har laget en neve kvalitetstråder og har kommet med mange gode kommentarer,  men å bruke tiden sin på å savne et menneske de fleste av dere ikke har hatt annen kontakt med enn over et internettforum er kanskje litt.. absurd?

5454451[/snapback]

Nei, det er ikke absurd. Jeg tenker på deg hele tiden.. :)

5456354[/snapback]

:dremel:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var hvis det var som jeg husker at sykkelturen er basert på 7800 i AGP fravær?

5480707[/snapback]

Veddemålet var om det kom et toppkort i 7800-serien med AGP innen ATI fikk lansert sin R520, og den tiden har jo løpt ut allerede. :cool:

5480747[/snapback]

 

 

Jepp ! Han burde vise seg her snart og delta i planlegging av turen... :whistle:

Lenke til kommentar
Det var hvis det var som jeg husker at sykkelturen er basert på 7800 i AGP fravær?

5480707[/snapback]

Veddemålet var om det kom et toppkort i 7800-serien med AGP innen ATI fikk lansert sin R520, og den tiden har jo løpt ut allerede. :cool:

5480747[/snapback]

Heh, det står ingenting om det her:

hhttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=431300&st=20&p=4340687entry4340687

 

tipper den kommer på både agp og pci ekspress jeg. Ingen med sans for forettninger lanserer et kort som bare en liten del av markedet kan kjøpe.
Jeg tipper 7800-serien bare kommer i PCIe-versjon, mens de lavere seriene 7600 osv. kommer med begge deler. De som vil ha det råeste har nok med høy sansynlighet allerede PCIe og Nvidia vil nok også gi et sterkt signal til markedet som at AGP er ut. 7600 og 7200-løsninger vil sikker bli utstyrt med TurboCache slik som 7800, og med samme PCIe/AGP-bro som på 6xxx-serien på de kortene de vil ha AGP.

hvis dette kortet ikke kommer på agp skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt

 

Regner ned at du Simen1 gjør det samme om jeg skulle få rett og du feil?

4340687[/snapback]

:whistle:

Lenke til kommentar

Øivind Dahle har vissnok truffet drømmekvinnen og fått drømmehunden. Og siden han rykket frem i stillingen på jobben har han nå hovedansvaret for sør-amerika. Sist er han observert med Champagne i hånda , i et boblebad med sin vakre flamme (Rocio Guirao Diaz som han traff i desember i Buenos Aires), på et luskus hotell i Rio De Janeiro.

 

Legger til at han har kommet seg i sykt bra form i løpet av vintern!

 

Stå på Øivind!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...