Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(oivind_dahle @ 04/10/2005 : 21:32) Den dagen 30 db er stille og 25 db lydløst sykler jeg fra oslo til Bejing på trehjulssykkel kun iført apekattdrakt og en rosa ballet skjole :D

 

Ser ut som Oyvind driver å booker diverse sykkelturer

Heh, hvor er det han sier dette? 25 db og 30 db er jo veldig stille begge deler, bare synd at produsentene aldri oppgir realistiske talll.....

 

AtW

Lenke til kommentar
(oivind_dahle @ 04/10/2005 : 21:32) Den dagen 30 db er stille og 25 db lydløst sykler jeg fra oslo til Bejing på trehjulssykkel kun iført apekattdrakt og en rosa ballet skjole :D

 

Ser ut som Oyvind driver å booker diverse sykkelturer

Heh, ser ut som Øyvind kan glede seg til pensjonisttilværelsen! :p Når man blir gammel så svekkes nemlig hørselen. Dagen kommer når 25dB blir lydløst, bare vent! :thumbup:

Lenke til kommentar

som sagt trener jeg hardt om dagen.

 

Problemet mitt er ikke at jeg feit og i dårlig form. Jeg er bare jævlig tung, noe som kommer av litt mye vekttrening i fra 18 til 25 år.

 

Må ned i vekt for å få til dette.

 

 

trener nå stepping tre gangere i uka, skal legge inn 2 spinningtimer også. Etter det skal jeg øke jevnt å trutt. Er ennå på easy nivået.

 

Kjøre dog 60 min med "midt-på-treet" stepping i dag. Og har planer om å øke til 90 minutter "avansert" utover vintern

 

Nå har folket sjansen til å henge seg på :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...