Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

Har lest gjennom hele tråden nå, og jeg må bare spørre:

Hvem av dere tror HELT ÆRLIG at ø.d. kommer til å sykle Oslo-Trondheim iført bare en rosa tanga og et ballerinaskjørt? :p

 

Selv om det hadde vært morsomt så tror jeg dessverre ikke det kommer til å skje, selv om nvidia ikke lanserer kortet med agp

 

EDIT: men hvis han gjør det, så skal jeg stå i oslo for å møte han :yes:

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan jo innvilge en liten boxer UNDER tangaen. :p

 

Eller så kan han jo bare følge snekkerns råd - vaselin på strengen. Husk - det finnes jo tangatruser laget for menn, så Øivind slipper å ha balla i klem. :D Problemet blir vel å få tak i tanga for menn som er rosa. Kan hende han må oppsøke en butikk for "cross-dressing". :hmm:

Lenke til kommentar

Det er klart at mister Ø.D kommer til å sykle, men en ting jeg lurer på, går turen fra Oslo til Trondheim eller omvendt? Hvis det er fra Oslo til Trondheim så kan jeg slenge meg på lasset og sende inn daglige oppdateringer. :p Ellers ser jeg for meg treningsantrekk som damene brukte på 80 tallet. Grå sykkelshorts med heldrakt oppå, selvfølgelig rosa, og selvfølgelig med streng. Sponsor jakt må vel også startes så smått, da vi trenger noen forsyninger, som f.eks gratis internett av telenor over EDGE/GPRS for live oppdatering. Sponsing av bensin/diesel til følgebil. Hva med telt til overnatting, så noen snakkte om 5 døgn for en tur som egentlig tar 30t? Kanskje pils og grill? Er jo tross alt snakk om en ferietur her :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vel, syntes det snart burde forekomme en slags progressjon med dette her, jeg.

Eller er hele veddemålet gått i glemmeboken som kommer til å bli røsket opp igjen som en festlig hendelse om to års tid?

 

Det syntes ihvertfall jeg er uholdbart. Jeg møter gjerne Øyvind på målstreken i Oslo med banner, gratis øl og brennevin.

 

:)

 

 

 

edit: leifevirks.

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Hm, så vidt jeg husker godkjente øyvind dahle min frist (for at AGP kom)... Nemlig den 1. August.

Mellom den 1. August og 10. August en gang skulle syklinga starte.

Så løp opp fjellene folkens oppmøtet vil være enormt, har en avtale med noen tusentals andre og billettservice (hw.no medlemmer går inn gratis) :grin: .

 

Ja og en ting.... for hver dag etter den 10ende, forlenges ruten med 5 kilometer... :whistle: .

Hvis det derre AGP greiene blir kunngjort kommer i mellom 1. August til 10. August, slipper han unna med å bare sykle 9/10 deler av løypa :wee: .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...