Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

Ja, ja. Hvis du må sykle, Øivind, så vær tøff nok til å ikke dra en "von Tetzchner", da, og late som om du får trøbbel helt i starten. Syns det var så patetisk å sette opp et sånt skuespill da han skulle svømme til Amerika. Hadde vært bedre å bite i det sure eplet og si at han ble utslitt før Drøbak-sundet, istedet for den tynne historia de la ut. Men du ville vel aldri gjort noe sånt...? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, ja. Hvis du må sykle, Øivind, så vær tøff nok til å ikke dra en "von Tetzchner", da, og late som om du får trøbbel helt i starten. Syns det var så patetisk å sette opp et sånt skuespill da han skulle svømme til Amerika. Hadde vært bedre å bite i det sure eplet og si at han ble utslitt før Drøbak-sundet, istedet for den tynne historia de la ut. Men du ville vel aldri gjort noe sånt...? ;)

hva var dekk historien til han svømmeren , den hørtes ut som noe jeg må ha meg meg :D

Lenke til kommentar
Ja, ja. Hvis du må sykle, Øivind, så vær tøff nok til å ikke dra en "von Tetzchner", da, og late som om du får trøbbel helt i starten. Syns det var så patetisk å sette opp et sånt skuespill da han skulle svømme til Amerika. Hadde vært bedre å bite i det sure eplet og si at han ble utslitt før Drøbak-sundet, istedet for den tynne historia de la ut. Men du ville vel aldri gjort noe sånt...? ;)

hva var dekk historien til han svømmeren , den hørtes ut som noe jeg må ha meg meg :D

Dersom det var mer enn 1 million nedlastinger av Opera 8 på de første 72 timene (tror jeg det var) så skulle han svømme fra Oslo til USA. Som kjent ble det så mange nedlastinger, og han startet å swømme. Med seg hadde han en medhjelper i gummibåt.

 

På morgenen dag 2 gikk gummibåten lekk, og svømmeren måtte avbryte svømmeturen. Det var en historie om at det var sabotasje av båten.

Lenke til kommentar
Velkommen tilbake jarmo.

 

Synd du har vært uten nett i to uker, for da gikk du glipp av sykkelturen min i forrige uke:

 

../index.php?showtopic=43156778&st=280&hl=

 

Velkommen tilbake Jarmo :)

 

Ø.D.: Hvorfor har du kopiert linken til denne siden (inkludert henvisningen til side 15 (for de som har standardoppsettet med 20 innlegg per side) med kommandoen &st=280). Eneste forskjell er at noen har lagt inn tallet 77 midt inni URL'en slik at tallet blir 2 siffer for langt og dermed gir feilmelding... ;)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Velkommen tilbake jarmo.

 

Synd du har vært uten nett i to uker, for da gikk du glipp av sykkelturen min i forrige uke:

 

../index.php?showtopic=43156778&st=280&hl=

Velkommen tilbake Jarmo :)

 

Ø.D.: Hvorfor har du kopiert denne linken til denne siden (inkludert henvisningen til side side 15 (for de som har standardoppsettet med 20 innlegg per side) med kommandoen &st=280). Eneste forskjell er at noen har lagt inn tallet 77 midt inni URL'en slik at tallet blir 2 siffer for langt og dermed gir feilmelding... ;)

He he. Hei Rain man :D

 

Du gir meg stadig en god latter.

 

Svaret:

 

Det var enklest å kopiere til denne siden, talene i midten var bare helt tilfeldig :D

Lenke til kommentar

ALLTID gøy med eplekjekke folk som driter seg ut. En tidligere sjef måtte gå fra Oslo til Stavanger etter ett uheldig veddemål om Lotus Notes og minimum RAM for å kjøre. Han gjennomførte med bærbar PC i ryggsekken og sendte inn nesten daglige oppdateringer. Forventer samme innsats av ØD :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...