Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Malvado: Det er ikke så langt fra startstreken i Trondheim til blåtannbyen da.. Brukte bare 17,5 timer med bil oppover... :p Bare Og hvis du synes det er langt nordøst så kan jeg opplyse om at det er circa dobbelt dobbelt så langt fra Trondheim til Kirkenes som til hit. For de som er vant med avstandene på østlandet så er avstanden fra Kristiansand til Oslo bare barnemat.. Det er jo knapt lengre enn jeg må ride isbjørn for å komme til butikken .. hehe.

 

tørrfisk: Ja, jeg erter selvfølgelig. Hvis det hadde vært noen som skulle få advarsel for OT så hadde det vel vært meg.. :whistle: Men selv om jeg erter så hadde det en undertone om at jeg liker at folk skriver teknisk korrekt fremfor sine egne måter. (Det er sikker mange som kjenner meg fra GB vs. GiB-debattene og at folk skriver km i stedet for km/t osv.) Men jeg gir meg, det får være nok kverulering for i dag. ;) (bare 1,5 time til i mårra :p )

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

He he he, selvsagt, men tenker litt på at det kanskje kan være litt ubehagelig å sykkle en sein august / tidlig september fra blåtannbyen til Oslo spesielt kun iført rosa tanga og balletkjole, kan jo være et par nordlendinger som ikke har fått kvittet seg med sommerkåtheten sin, og da kan jo stakkaren få psykiske skader for resten av livet...

 

Kan jo være at OD begynner å poste bilder av karer i Babethreaden etter en slik opplevelse he he he

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
QUOTE (Simen1 @ 13/06/2005 : 10:39)

 

 

QUOTE (oivind_dahle Skrevet: 13/06/2005 : 09:36)

tipper den kommer på både agp og pci ekspress jeg. Ingen med sans for forettninger lanserer et kort som bare en liten del av markedet kan kjøpe.

Jeg tipper 7800-serien bare kommer i PCIe-versjon, mens de lavere seriene 7600 osv. kommer med begge deler. De som vil ha det råeste har nok med høy sansynlighet allerede PCIe og Nvidia vil nok også gi et sterkt signal til markedet som at AGP er ut. 7600 og 7200-løsninger vil sikker bli utstyrt med TurboCache slik som 7800, og med samme PCIe/AGP-bro som på 6xxx-serien på de kortene de vil ha AGP.

 

 

hvis dette kortet ikke kommer på agp skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt

 

Regner ned at du Simen1 gjør det samme om jeg skulle få rett og du feil?

 

 

Vel håper sykkeln er smurt og trusen og skjørtet er klart :p:p

 

PS: Husk litt vaselin på strengen for å unngå gnagsår :-) :-)

 

For se her.

 

Nvidia slår det fast - GeForce 7800 GTX kommer ikke til AGP

 

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=10079

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Vel håper sykkeln er smurt og trusen og skjørtet er klart  :p  :p

 

PS: Husk litt vaselin på strengen for å unngå gnagsår :-)    :-)

 

For se her.

 

Nvidia slår det fast - GeForce 7800 GTX kommer ikke til AGP

 

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=10079

:!: :w00t:

 

Dette må vi gjøre noe mer ut av. Hva med et innslag i "Norge Rundt" ??

BBC og CNN tror jeg vi sier.

kanskje myth busters skal sjekke om nordmenn er så ille :wee:

Lenke til kommentar
Vel om han stiller i den kostymen er det neppe problemer å få TV dekning.

 

Miss Dahle på tur over dovre :!:

I'm live here from Trondheim where we are waiting for this extraordinery young man that has taken the trip from oslo to trondheim just for a bet. We don't realy know whats the bet's about, but it's sure is funney. As we can see far over there a man on a pink bicycle almost nude coming towards us. Zoom in on that.

 

:wee:

Lenke til kommentar
Vel om han stiller i den kostymen er det neppe problemer å få TV dekning.

 

Miss Dahle på tur over dovre  :!:

I'm live here from Trondheim where we are waiting for this extraordinery young man that has taken the trip from oslo to trondheim just for a bet. We don't realy know whats the bet's about, but it's sure is funney. As we can see far over there a man on a pink bicycle almost nude coming towards us. Zoom in on that.

 

:wee:

:!: Gleder meg. Vi får sende ut noen fotografer fra akamera.no.

Lenke til kommentar

Now he has finnaly gotten to Trondheim and we are serving you an exlusive interview:

 

Me: Hello Oeivind Dahle, I have heard that you lost a bet, can you tell me what it was about?

 

Ø.D: Oh damn, that shitty little Nvidia didn't release 7800 on AGP, something i was sure about and.

 

Me: so you acctually did this just because nvidida didn't release 7800 on AGP?

 

Ø.D: Well, i did say it, and I cant lose my respect, and i did'nt have an excuse because my leg works after my accident.

 

 

 

blablabla, engelsken suger om natta :wee: , men dere tar poenget? :p

 

*erte erte*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...