Gå til innhold

SE K750i Oppdateringstjeneste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått det til nå, trengte en driver. Oppdateringen gikk fint, nå må jeg teste litt.

Kan du forklare hva du gjorde? stepp for stepp, får de ikke til her.....

Hvor stopper det opp?

Vel har lagt inn nye usb flash driverene, lagt inn pcsuite,skrudd av telefonen så holdt inne C knappen, men når skal jeg skru den på?

Du skal ikke skru den på.. som det står der så skal du holde "C" inne og sett inn USB-kabelen. Da starter oppdateringen.. når du ser på skjermen at oppdateringen har startet så slikker du "C" knappen.

Kommer så langt.

Holder c-knappen inne, mens jeg plugger i USB-kabelen.

Telefonen slår seg bare på og ingenting mer skjer.

Fortsetter kun å tå på 0% fremgang.

Tips?

Telefonen er kun 88% oppladet, har dette noe å si?

Lenke til kommentar
det skal ikke ha noe å si, jeg fikk det til med 66% oppladet batteri, det gikk også på første forsøk på min så jeg har vel ingen andre tips

Skjønner ikke hva som kan være feil.

Er ikke totalt PC-noob, har aldri hatt problemer før, verken med SE-utstyret eller PC-utstyret.

Lenke til kommentar
Har fått det til nå, trengte en driver. Oppdateringen gikk fint, nå må jeg teste litt.

Kan du forklare hva du gjorde? stepp for stepp, får de ikke til her.....

Hvor stopper det opp?

Vel har lagt inn nye usb flash driverene, lagt inn pcsuite,skrudd av telefonen så holdt inne C knappen, men når skal jeg skru den på?

Du skal ikke skru den på.. som det står der så skal du holde "C" inne og sett inn USB-kabelen. Da starter oppdateringen.. når du ser på skjermen at oppdateringen har startet så slikker du "C" knappen.

Kommer så langt.

Holder c-knappen inne, mens jeg plugger i USB-kabelen.

Telefonen slår seg bare på og ingenting mer skjer.

Fortsetter kun å tå på 0% fremgang.

Tips?

Telefonen er kun 88% oppladet, har dette noe å si?

Veit ikke om det har noe å si..

Men jeg gjorde det ialelfall sånn at jeg tok av kabelen fra mobilen og ikke selve pcen.. Tok ca 15 sekunder etter at jeg hadde plugget in kabelen til oppdateringen startet

Lenke til kommentar
det kan ha noe å si hvis noen av de programmene som fulgte med telefonen automatisk kobler seg på telefonen samtidig kanskje? ikke vet jeg

de kobler seg ikke opp når man har den nye driveren inst. Tlf slår seg heller ikke på. Man ser kun at programmet på PC skjermen starter med oppdateringen. Hvis tlf. slår seg på er det noe feil. Da registerer ikke oppdateringsprogrammet tlf.

Lenke til kommentar

Fant ut av det.

Løsningen var følgende (for de som opplever samme problemer senere):

Prøvde en annen USB-port. Når jeg da holdt c inne og koblet til mobilen kom det opp at den innstallerte USB Flash Device og drivere måtte finnes. Lasten ned K750 update service USB drivers som jeg fikk postet linken til her tidligere.

virker som denne pakken popper opp på den danske updatesiden når den måtte føle for det. har verken sett den på den norske eller globale.

Når driverne var innstallert, koblet jeg fra mobilen, holdt c inne på nytt og koblet mobilen til igjen.

Holder på å oppdatere just nu.

Lenke til kommentar

Jess, da funka det.

Ingenting forsvinner.

Syns menyene ble litt raskere

Syns lyden i samtaler ble høyere

Syns støy på bilder tatt i mørket ble mindre

Kan være at jeg bare innbiller meg disse tingene, men så lenge jeg er fornøyd så er jeg fornøyd.

hvordan fant man ut hvilken versjon man har på den nå?

Husker aldri prosedyren (har den på lapp på jobben)

Lenke til kommentar

god damn!!! Får det ikke til jeg... hmmm grrrrrrr :(

Fikk innstallert de nye driverne, og koblet fra tlf, holdt da c inne mens jeg plugget inne usb kontakten, og da skrudde tlf seg på som vanlig... og det skjedde ikke så mye mer. Har restartert pcen 43243435345 ganger nå, og funker fortsatt ikke.....

noen som har noen gode tips?? :)

Lenke til kommentar

Fikk innstallert de nye driverne, og koblet fra tlf, holdt da c inne mens jeg plugget inne usb kontakten, og da skrudde tlf seg på som vanlig... og det skjedde ikke så mye mer. Har restartert pcen 43243435345 ganger nå, og funker fortsatt ikke.....

Bytt USB-port på PC'en.

Ville ikke starte da jeg satte igang med vår k750 nr 2 her. Måtte bare plugge fra mobilen og prøve på nytt. Da fungerte det.

Lenke til kommentar

Bytt USB-port på PC'en.

Ville ikke starte da jeg satte igang med vår k750 nr 2 her. Måtte bare plugge fra mobilen og prøve på nytt. Da fungerte det.

Thank you helpy helper!! :D

Da er vi igang.... woohoo...

Har ikke hatt tlf mer enn noen timer så er det oppdatering på gang!

Er så glad jeg slo til på tilbudet på vika... 695,- og 12mnd binding er ikke så gææærnt hehe..

Lenke til kommentar

Bytt USB-port på PC'en.

Thank you helpy helper!! :D

Da er vi igang.... woohoo...

Har ikke hatt tlf mer enn noen timer så er det oppdatering på gang!

Er så glad jeg slo til på tilbudet på vika... 695,- og 12mnd binding er ikke så gææærnt hehe..

bare hyggelig.

det er ALT for billig!

Lenke til kommentar

Da var det gjort.

Det første jeg la merke til er at menyene er blitt raskere.... hele tlf i seg selv er litt raskere.

Men nå er det natta for min del... må på jobb snart hehe...

blir gøy å se hva andre opplever som positivt/negativt

Natta :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...