Elvorn Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 bare en ting jeg lurer på: grunnen til at SE trekker tilbake K750i telefonene, er det bare på grunn av Firmware oppdateringen? Altså når telefonen kommer tilbake i begynnelsen av juli, er det bare med den nyeste FW'en og ingenting annet nytt på mobilen? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 SE lager ikke en ny FW bare pga at telefonen ikke fungerer med Telenor.Det er telenors oppgave å fikse dette. ja lett å si det... det er jo faktisk oppdateringen til :se: som ødela gprs/mms hos meg... ikke instillingene til telenor... Det er da det er kjipt å ha Telenor Spøk til side, ny oppdatering kommer sikkert snart Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) ny oppdatering kommer sikkert snart Her programmeres det for harde livet... Ny firmware hver dag. R1N005 ute nå. Btw, W800 R1K005 passer som fot i hose på K750i Endret 29. juni 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 ny oppdatering kommer sikkert snart Her programmeres det for harde livet... Ny firmware hver dag. R1N005 ute nå. Btw, W800 R1K005 passer som fot i hose på K750i Den er jo ikke "ute" før den ligger på SEUS, og der ligger den vel ikke? Jeg har også sett det dukker opp mer og mer W800 ting og tang nå. Jeg tror ikke den er så veldig langt unna. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ååå.. skuffa trodde det var en ny ute nå Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 ååå.. skuffa trodde det var en ny ute nå Jeg vet ikkeno sikkert jeg.. @Lurifaksen Hvis den IKKE ligger på SEUS bør du skrive det så ikke flere hundre personer prøver å oppdatere tlf. sin og får den samme gamle sw. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Den er jo ikke "ute" før den ligger på SEUS, og der ligger den vel ikke? Hmm.. Den har i alle fall funnet veien ut til verksteder. Den kommer vel antagelig snart på SEUS også vil jeg tro. Har aldri brukt SEUS før, men er det virkelig slik at du ikke får vite hvilken firmware du legger inn, eller om den er nyere enn den du har? Endret 29. juni 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 @Lurifaksen Dette med at W800i fw kjører fint på K750i.. er dette noe du har testet selv eller lest deg til/hørt av andre? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Ja det samme lurer jeg på. Å jeg synes det er svakt av SE og ikke informere kundene sine hvilken fw dem legger ut. Gidder da ikke og oppgradere tlf gang etter gang for og sjekke. Snart går det vel noe galt med den etter for mye styr med oppgraderingen.. hehe Jeje SE hvis dere leser dette *skamme dere* Men ellers en knall tlf da! hehe Endret 29. juni 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) SEUS tjenesten er ihvertfall oppe å går, vet ikke om det ligger ny fw der. Endret 29. juni 2005 av klorin Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hehe nei det synes i lange baner. Får håper dem legger ut den nye i dag så jeg får fiksa video innstillingen.. er lei av og vente.. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 SEUS tjenesten er ihvertfall oppe å går, vet ikke om det ligger ny fw der. Og SEUS er? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 @LurifaksenDette med at W800i fw kjører fint på K750i.. er dette noe du har testet selv eller lest deg til/hørt av andre? Har testet det selv ja. Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4426291 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 SEUS tjenesten er ihvertfall oppe å går, vet ikke om det ligger ny fw der. Og SEUS er? Sony Ericsson Update Service Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei! Plages noe så utrolig med denne oppdateringen. Først har jeg instaler PC suite og alle andre nødvendige program. Når jeg kommer til update programmet, finner den telefonen. Så står det at jeg skal ta ut usb, for så å sette den inn igjen + at jeg må holde inn c-knappen. Men da skjer det absolutt ikke en ting. Da kommer det bare opp nede ihjørnet at maskinvaren er klar til bruk, så henger update programmet seg opp Sitter ganske så lei dette... Ingen som har noen gode råd.. Les guiden for oppdatering og følg den NØYE. Gjør du det så fungerer det! Plages fortsatt med at den henger seg opp når den kommer til der jeg skal plugge ut tlf, under oppdateringen. Oppdaterings programmet fryser seg. Har også et annet spørsmål: Gjør det noe om det kommer opp en melding at maskinvaren er klar til å brukes, når jeg setter inn kabelen? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) @Lurifaksen Den fw'en du nevnte til K750i i dag tidlig (R1N005) ser ikke ut til å ha havnet på SEUS i løpet av dagen. Er dette en mellomversjon som noen verksteder har tatt i bruk, en utviklingsversjon.. eller tror du denne vil bli lagt ut på SEUS? Siden den ikke har gjort det allerede så tviler jeg nesten på at den kommer dit. En ting til, har du mulighet til å sjekke om de har økt video-kvaliteten igjen på R1N?? Endret 29. juni 2005 av klorin Lenke til kommentar
zulo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har bestilt fra telehuset men de venter på nye telefoner, tror dere de har den nyeste fw inne allerede? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 har bestilt fra telehuset men de venter på nye telefoner, tror dere de har den nyeste fw inne allerede? Det er helt umulig å gjette på.. men hadde jeg vært deg så hadde jeg håpet på å få den første (R1A044). Den har jo mye bedre video enn de andre, jeg hadde ingen problemer med den.. annet enn med BT headsettet mitt. Bruker du ikke BT headsett og ikke får prob. med at tlf. fryser så er R1A044 best. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har bestilt fra telehuset men de venter på nye telefoner, tror dere de har den nyeste fw inne allerede? hvis det ikke er det så er det jo bare å oppgradere telefonen selv Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg lurer på en ting: Dere sier videokvaliteten var mye bedre før.. Sikker på at dette ikke er fordi de har lagt til en kvalitet for MMS, og en for video? Jeg synes det er ganske lik kvalitet om du velger video.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå