Πεισιθάνατος Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Den var jo bare tragisk kjedelig... Så rapporter den, da, hvis den var så jævla dårlig! Ikke alle har samme humor, og det sto ikke at man måtte poste ekstremt hysterisk morsomme ting i denne kategorien. "Humoristiske innslag" sto det. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Synes den var litt kul jeg . Edit: Min og KaYcHs humor eier deres. Endret 15. juni 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Edit: Min og KaYcHs humor eier deres. Agreed! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Den var jo bare tragisk kjedelig... Så rapporter den, da, hvis den var så jævla dårlig! Ikke alle har samme humor, og det sto ikke at man måtte poste ekstremt hysterisk morsomme ting i denne kategorien. "Humoristiske innslag" sto det. Haha :!: morsom! Ehm... jeg hater GRINEBITERE som oversvømmer OT-humor! Drit i å ødelegg andres moro! Det er utrolig døvt!! Til dere andre, God sommer Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Den var jo bare tragisk kjedelig... Så rapporter den, da, hvis den var så jævla dårlig! Ikke alle har samme humor, og det sto ikke at man måtte poste ekstremt hysterisk morsomme ting i denne kategorien. "Humoristiske innslag" sto det. Haha :!: morsom! Ehm... jeg hater GRINEBITERE som oversvømmer OT-humor! Drit i å ødelegg andres moro! Det er utrolig døvt!! Til dere andre, God sommer God sommer til deg og, Skjalg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Måtte bare legge til dette bildet her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå