Gå til innhold

Nytt 939 Hovedkort

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe meg et 939 hovedkort, men er litt usikker på hvilket jeg skal velge. Har tengt til å kjøpe det som er best, ingen av dem koster over 1800 uansett. Tittet litt på det Lanparty hovedkortet og MSI Diamond. Noen som har noen formeninger om hvilket jeg burde velge? Det dyreste er jo ikke altid det beste :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lanparty er et harcore klokkekort, skal være bra. det finnes en SVÆR TRÅD om dette kortet. virker som folk har litt småproblemer her og der med bioser og andre ting.

så skal du ikke drive med seriøs klokking ville jeg gådd for MSI som snekkern linka til er veldig bra, også til klokking. det har og en veldig bra lydchip.så har det mSi live update som oppdaterer det meste selv

Vill ikke ha kjeft av noen DFI gutter nå :whistle:

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Er MSI kortet generelt et bedre valg enn Asus?

Ser det tilsynelatende har en bedre lyd- del, er det den som drar opp prisen tro, eller er det andre ting som tilsier at det er bedre?

Vel, bedre og bedre fru blom, det kommer vel totalt sett litt bedre ut i tester enn Asus, men hvor mye det har å si kan vel diskuteres.

Kjøp det du liker best, du blir neppe skuffet uansett .

Lenke til kommentar
Snekker`n Skrevet 14/06/2005 : 08:48

Vel, bedre og bedre fru blom, det kommer vel totalt sett litt bedre ut i tester enn Asus, men hvor mye det har å si kan vel diskuteres.

Kjøp det du liker best, du blir neppe skuffet uansett .

Nettopp, ja jeg bare lurte egentlig, har Asus kortet selv og skulle jeg byttet det ut hadde det nok blitt DFI. Forøvrig liker jeg Asus kortet godt, men jeg innrømmer at det ikke har vært 100% problemfritt ut av esken.

Dårlig bios (som jo er lett og fikse) samt dårlig chipset vifte er vel de tingene jeg kan komme på av minuser med det kortet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...