CetOr Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei, når jeg skal koble meg opp på net, og trykker koble til, så står det: Det angitte målet kan ikke nås. Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hei Kan du gi litt mer info? Hva slags tilkobling; trådløst, kablet...? hvis det er et trådløst nettverk du prøver å koble til så betyr vel det at nettverket er utenfor rekkevidde eller kanskje du ikke har puttet inn riktig nettverksnøkkel... Endret 13. juni 2005 av White Fox Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Er ikke trådløst nei.. Jeg får heller ikke koblet meg opp på lan pågrunn av dette.. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hmm, kjører du XP med SP2? Isåfall kan du sjekke ut denne linken: http://www.pchell.com/support/limitedconnectivity.shtml Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvis du putter kabelen rett fra modemet og inn i pc'en så skal vel det egentlig funke uten noe mer konfig. Er det en ruter du er koblet til eller... Mer info takk... Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Når jeg kobler via en switch, så funker den, men jeg kommer ikke på Steam, Ares eller noe omtrent, men når jeg prøver og connecte rett fra boksen, så står det at det angitte målet kan ikke nås.. Også prøvde jeg og lane, og da gikk det heller ikke og komme på net.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå