avRack Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hehe..... Er det noko slags form for frontfanger,bakfangar,sideskjørt og lignande som passar til ein 86 modell Toyota Corolla.... ? Blir kanskje litt harry, men hadde vert litt fett også.. Liksom ein gamal styla Toyota Corolla 86-mod.... Websider som fortsatt sel slikt?? Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det finnes jo orginale hjulbuebreddere, kanalskjørt og frontspoiler til Corolla GT... Da blir den ikke Überharry. Ellers er det vel noe å få på nettet? Spørs jo hvor mye det koster og hvor i verden det befinner seg? Er kanskje unødvendig å ha styling som koster det dobbelte av hva bilen er verdt? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Hehe.. Jaja.. sant det... men no har det no slik at eg har fått bilen... verdt rundt 10 høvdinga.. so håpte det kanskje fantes litt styling til den også Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Vet ikke om noen steder med deler, men vet at å style en 85-87modell corolla blir seenden helt konge ut hvis du stylern bra. Har selv tenkt å kjøpe meg en 85 gt twincam snart som jeg skal style litt. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har ikke peiling på corolla men Streetdesign.no har en del. Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kanskje noe sånt: Corolla-Komplett stylingsett 1984-1987 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå