Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

LOS Grimstad, vurderer bytte fra Telenor ADSL

Anbefalte innlegg

For øyeblikket har jeg Telenor ADSL 1024/256, som trolig blir oppgradert etter sommeren hvis de holder samme tempo som sist :!: Linjen er derimot stabil, og går gjerne for full guffe døgnet rundt til det meste (webkamera, nettradio, spilling ++).

Men her kommer problemet - i en brosjyre vi fikk i posten ("ADSL Internett fra LOS") viser det seg nå at LOS kan levere 3000/500 for 400kr, som er prisen vi idag betaler for 1024/256. Ettersom dette virket litt for godt til å være sant da vi har vært Telenor kunde så lenge jeg kan huske, undersøkte jeg kontrakten til LOS bredbånd. Jeg fant et "Tillegg til ADSL vilkår". --> Dersom kunde overskrider gjennomsnittlig opp/ned

Slik jeg forstår det, står det at LOS forbeholder seg retten til å blande seg inn dersom en bruker linjen 100% over lengre tid, selv om en betaler for hastigheten og ikke overskrider denne. Men, de reklamerer med at man kan bruke Internett "så mye man vil til en fast, lav månedlig pris". Hvordan tolker en slikt?

Er det noen her på forumet som har dette abonnementet, og som kan kommentere? Stabilitet, faktisk hastighet i forhold til betalt, advarsler etc ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bor i lillesand da, men det er jo nærme grimstad så jeg kan jo si hva jeg mener..

jeg har 4mbit da, og laster stort sett hele døgnet og har ikke fått noen advarsel eller noe.. hadde litt problemer med f.eks høy ping i cs i starten, men med en mail til los så gikk det en dag så var pingen fiksa.. god service med raske svar osv... kan trygt anbefale los

Lenke til kommentar

Flott, da var jeg et steg nærmere :love:

Tar kanskje en telefon til LOS denne uken og hører rett ut hva de mener, men må først høre med Telenor i tilfelle de ønsker å beholde oss som kunde. 12 måneders binding på et nytt abonnement er -ikke- attraktivt.

EDIT: Svar til DarkZhade, kom et par nye mens jeg skrev dette :)

Endret av Boye
Lenke til kommentar
12 måneders binding på et nytt abonnement er -ikke- attraktivt.

Jeg er så ABSOLUTT enig med deg der. Å binde seg til et "snuskete" adsl-tilbud akkurat i det ISP'er begynner å levere ADSL2+ er etter min mening det samme som å skyte seg i sjøl i leggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...