Gå til innhold

kjøpe kniv på nettauksjon

Anbefalte innlegg

Har lett litt rundt på www.politi.no og lignende for å finne ut hvordan regler er med kniver og lignende.

Har lyst til å kjøpe meg en funky dagger noe àla http://www.kultofathena.com/images%5C1-120_l.jpg <-- den

Er det bare.. greit?

Eller må jeg gjøre noe først?

Dere har jo var på så mangt, så kanskje dere vet dette og? :)

Burde kanskje nevne at skal kjøpes fra ebay, ergo utelands..

Endret av Lapette
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med denne?

200610.jpg

These machetes are even tougher than you are (we've said it!) Genuine, mil-spec, all-purpose survival tool, previously available only to elite Spetznaz Special Forces and Soviet A.F. pilots! Perfect for sportsmen, survivalists, climbers, pilots and parachutists. Great for police, fire, rescue personnel, too. A terrific gift for businessmen in the 21st century corporate jungle! And, perfect for your next camping trip, ditty bag or the trunk of your car. 15" long, with 10", high carbon steel blade (our favorite for hefty chopping tools), 1½ lbs. Machete, knife, shovel, hammer, ice pick/sewing needle, saw, prybar, ruler, navigational sight, parachute cord cutter, screwdriver, wrench and more! New in box. Serial numbered. Lifetime warranty!

Lenke til kommentar

Har vanskelig for å tro at det er noen regler angående kjøp av kniv fra utlandet. Jeg har selv kjøpt kniv og sverd på qxl og der var det aldri snakk om politiet. Tror det eneste du trenger å bekymre deg for er tollen.

Merk: Jeg tror :)

Lenke til kommentar

Er det ikke max 11cm eller noe i den duren? Uansett, hva skal du med en slik en?

Jeg foreslår en jaktkniv hvis du trenger noe skikkelig, eller en uten skarpt blad på hvis du vil ha noe som er en fryd for øyet.

Hvis du skal ha noe å vise frem til venner, da foreslår jeg at du finner noe bedre å bruke pengene på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

det burde gå fint om det er veggpryd det er snakk om... på jazzfestivalen i molde (der jeg bor) selger jo alle pakistanerne store skull openers på bodene uten at snuten bryr seg...

Lenke til kommentar
A terrific gift for businessmen in the 21st century corporate jungle!

Ingen andre enn meg som stussa litt over denne setningen?

Den kniven der er sikkert fin til å hugge ned litt kraftig buskas ol der en vanlig mansjette ikke er kraftig nok, men jeg kan ikke helt tenke meg at de som kjøper den greia har planer om å bruke den til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...