genstian Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 vel topic sier vel det meste. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Har ikke fått testet phpBB 3.0 enda, så jeg vet ikke. Er dette som er phpBB 3.0? Endret 13. juni 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Har ikke fått testet phpBB 3.0 enda, så jeg vet ikke. Er dette som er phpBB 3.0? jepp det er phpBB 3.0 Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Den er ikke ferdig enda da. Det er en betaversjon. Skal slippes rundt Jul (ikke Juli) hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Den er ikke ferdig enda da. Det er en betaversjon. Skal slippes rundt Jul (ikke Juli) hvis jeg ikke tar helt feil. ja, men versjonen fungerer. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Det er vel heller phpBB 2.1/2.2 som ligger hos area51.phpbb.com. Om det er stabilt nok avhenger av hvordan du skal bruke det. Jeg ville vært ytterst forsiktig om jeg skulle satt opp en side som skal kjøre lenge med noe sånt, men om jeg bare skal teste litt og oppgradere ofte ville jeg gjort det. Selv kjører jeg jo tidlige pre-alfa-versjoner av litt av hvert her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå