Gå til innhold

Jeg skal bygge en ny pc, Er pcen verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De 2700 RAM-brikkene dine er jeg litt redd for, men du får vel bare stille på riktig divider i BIOS så går det sikkert bra.

Hvis du ikke er redd for å legge ut litt mer enn 4300kr har jeg følgende forslag:

Bytt ut hovedkortet med dette (som er Pci express) og bytt ut skjermkortet med dette. GeForce 6600GT.

Tilsammen 4800kr.

Lenke til kommentar
De 2700 RAM-brikkene dine er jeg litt redd for, men du får vel bare stille på riktig divider i BIOS så går det sikkert bra.

Hvis du ikke er redd for å legge ut litt mer enn 4300kr har jeg følgende forslag:

Bytt ut hovedkortet med dette (som er Pci express) og bytt ut skjermkortet med dette. GeForce 6600GT.

Tilsammen 4800kr.

Regner med at det var Asus A8N-E du mener. Asus A8NE-FM er et m-ATX kort.

Ellers helt enig.

Lenke til kommentar

Hei og velkommen til forumet!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Se også sticky for mer informasjon. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Det hadde forsåvidt ikke gjort noe om du la til mer informasjon i førsteposten din også.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...