TBJ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har internett fra Tiscali igjennom jobben. Nå vil jeg bytte til Start og da treger jeg et nytt modem. Eller gjør jeg det? Eier jeg eller har jeg leid modemet fra Tiscali? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 http://www.tiscali.no/consumer/adsl/pricelist.php? Flere med GOOGLE-vegring ? Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 http://www.tiscali.no/consumer/adsl/pricelist.php? Flere med GOOGLE-vegring ? Ååå så flink du var la7dfa, snakker du slik til alle du hjelper? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Stort sett ja. Skjønner ikke hvorfor det ikke går an å gå inn på en søkemotor eller produsentens side selv. At de i de hele tatt gidder å spørre andre om ting som i realiteten ligger 'rett foran dem' er over min forstand. Det som egentlig står er jo: 'jeg gidder ikke å lete selv'. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ingen grunn til å bli ufin, dette er jo tross alt et forum der folk utveksler erfaringer. Men, on topic:Jeg har selv et modem fra tiscali, det er låst så jeg har ingen mulighet til og konfigurere det, så om det vil virke med start er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Modem var eid før om man tok binding, men nå er det vell leid hos Tiscali. Hvordan det er nå ifb. med takeover av Telenor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har også sagt opp abonnementet mitt hos tiscali og går over til Bluecom nå, har et Cisco 677 modem som jeg vil bruke med Bluecom med om jeg kan konfigurere det er et annet spørsmål... Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hmm jeg skal selv bruke mitt Tiscali modem på Catch sine linjer nå straks, hva slags konfigurering er det dere snakker om? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det er vel stort sett endring fra PPPoE protokoll til det de forbrukervennlige ISP'ene bruker. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har også sagt opp abonnementet mitt hos tiscali og går over til Bluecom nå, har et Cisco 677 modem som jeg vil bruke med Bluecom med om jeg kan konfigurere det er et annet spørsmål... Da er du antagelig på en av de ytterst få sentralene som Tiscali byggde ut selv, ville ikke ha satset for mye på at dette går fordi svjv er dette Cisco-modemet litt sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå