Gå til innhold

spm. om K750i - mediespiller

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får ikke til å spille de mp3-filene som jeg har lagret på minnekortet! Bare de som er flyttet til telefonminnet (leste i manualen at begge deler skulle fungere, men jeg får det ikke til)

Er det noen som har et stalltips ?

mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Har du formatert minnekortet? I de fleste tilfeller er det det som skal til for at det skal fungere som det står i bruksanvisningen... Så skal det være klart for å legge mp3 filer på minnekortet.... Prøv det i hvertfall

Legger du mp3 filene i rett mappe på minnekorte?

Skal stå i bruksanvisningen dette også

Lenke til kommentar

Hei og takk for svar!

Det funket å formatere minnekortet ja, nice!

Jeg opprettet en ny mappe på rota av minnekortet så jeg vet ikke om jeg la filene i "riktig" mappe, men det virker jp uansett...

Er det bare å "plug & play" mellom data'n og mob, eller skal man egentlig slå av, koble til, for så å starte på nytt etter at kablen er på plass ? ødelegger ikke noe med plugge ivei ?

Lenke til kommentar
Hei og takk for svar!

Det funket å formatere minnekortet ja, nice!

Jeg opprettet en ny mappe på rota av minnekortet så jeg vet ikke om jeg la filene i "riktig" mappe, men det virker jp uansett...

Er det bare å "plug & play" mellom data'n og mob, eller skal man egentlig slå av, koble til, for så å starte på nytt etter at kablen er på plass ? ødelegger ikke noe med plugge ivei ?

hei,

du skal legge mp3 under den audio katalogen inni en av de eksisterende katalogene.

ellers:

Når du har koblet "portable enheter" til pc'en, kommer det et ikon nede til høyre.

"safely remove portable device" elns.

vet ikke hva den heter på norsk, da jeg har engelsk xp mediacenter, men den heter sikkert noe som "sikker fjerning av ... enhet".

så høyreklikker du på den og kobler vekk enheten.

da kan du ta ut pluggen fra telefonen.

når du kobler den inn igjen, vil det ikonet komme frem igjen.

lykke til!

ps. du kan lese i manualen hvor du skal legge musikk.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vet det med sikker fjerning av flyttbar disk osv, men jeg lurte på om det var noe med at telefonen "helst" skulle være avslått ved tilkobling, men det bli for tungvindt! :D

ang. hvor musikken skal ligge, så er det mest ryddig som du sier (audio) men det funker om du lager egne mapper også... hvis den heter "mp3"

takk for svar!

edit: skrivefeil

Endret av Gunnesmo
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg vet det med sikker fjerning av flyttbar disk osv, men jeg lurte på om det var noe med at telefonen "helst" skulle være avslått ved tilkobling, men det bli for tungvindt! :D

ang. hvor musikken skal ligge, så er det mest ryddig som du sier (audio) men det funker om du lager egne mapper også... hvis den heter "mp3"

takk for svar!

edit: skrivefeil

Alt det der står i manualen.

Skal ligge under audio eller under media files og mappen mp3.

uansett må minnekortet formateres først for å få riktig mappestruktur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...