arielfaaland Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Som topic sier.. Hvordan kan jeg få åpnet en *.bin fil? Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hei, du kan f. eks åpne en bin fil med MagicISO, UltraISO, WinISO, Acohol, (Deamon Tools er jeg usikker på). jeg tror også at du kan bruke et gratis program som heter TugZIP til å åpne .Bin filer med, men er også usikker på dette da jeg ikke har brukt TugZIP på en stund nå. PS: alle de programmene jeg nevnte nå bortsett fra Deamon Tools og TugZIP koster penger. Lykke til. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hei, du kan f. eks åpne en bin fil med MagicISO, UltraISO, WinISO, Acohol, (Deamon Tools er jeg usikker på). Det fungerer fint å åpne .bin filer med Daemon Tools. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 ISObuster kan også åpne .bin filer Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Og om dette er en film synes jeg å huske at VLC kan spille den direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå