KVTL Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Altså som topic sier trenger jeg erfaring med NetCom trillingsim. Jeg har i dag ActiveTalk abbonemnet og vil ha et sim kort til fordi jeg hadde tenkt å montere en mobil i bilen som står der mer eller mindre fast. Jeg trenger bare et kort til (og ikke tre) og lurte på om det var mulig med NetCom trilling, jeg tenkte på deres tvilling kort men det har dyrere innmelding og man kan ikke bruke begge telefonene samtidig dvs. det er ikke like bra som trillingsim. Ja jeg vet at trilling antyder til tre, men lurte på om det var noen som vet om det går bare å ha to kort. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er bare tjenesten som heter trillin for ikke å forveksle med den gamle tvillingløsningen. På trilling kan du godt bare ha ett ekstra SIM-kort. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kjøp trilling og la det tredje bare ligge et sted uten å være i bruk Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kjøp trilling og la det tredje bare ligge et sted uten å være i bruk Hva er vitsen med det når du bare kan ha to? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Kjøp trilling og la det tredje bare ligge et sted uten å være i bruk Da må man betale ekstra for det tredje som ikke er i bruk skjønner du. Freesbee: Takk skal du ha Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kjøp trilling og la det tredje bare ligge et sted uten å være i bruk Da må man betale ekstra for det tredje som ikke er i bruk skjønner du. Freesbee: Takk skal du ha Men gjør det allikevel! Er noen småproblemer knyttet til å kun ha to kort på Trilling. Det fungerer altså kun perfekt om man har tre kort. Avgiften for det tredje kortet får du igjen av netcom om du forklarer saken for dem. Altså: bestill alltid to ekstra simkort om du skal ha trillingsim. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Oki.. men da dropper jeg hele greia he he Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Oki.. men da dropper jeg hele greia he he Ikke noe stress å bare betale for to, selv om du har tre. Netcom er fullt klar over problemet og det bedres for hver uke som går. uansett er deres løsning den beste på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå