ace_ventuora Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hei, Drev å kikket på musikk på ebay, og søkte på promo cd. Prisene der er ganske høye, selvsagt avhengi av artisten, men alikevell. Så kom jeg på at jeg har to promo cd'er som jeg ikke har bruk for, siden det er Hip Hop. De aktuelle tittlene er: Destiny's Child - Lose My Breath Xzibit - Hey Now (Mean Muggin) Spørsmålet er da, ikke om noen her vill kjøpe, men om dette er verdt noe mer enn en vanelig single? Mvh. Ace_Ventuora Endret 13. juni 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Promo-CD-er er egentlig ulovlig å selge. Tviler på at noen gidder gi særlig mer for en plate bare fordi noen fikk den et par dager før vanlig release. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Joda, men finnes det folk som er intressert i slike singler? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tja, jeg solgte et par hundre til venner og bekjente. Mest fordi jeg bare ville bli kvitt de. Tror ikke det finnes spesielt interessert som samler på slikt, men man kan aldri vite. Lenke til kommentar
startmeny Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hva er forskjellern på promo cd og vanlig cd? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 cd'er som man får fra plateselskapene før de blir utgitt, for å hause opp låta når den kommer på markedet. ofte dj'er som mottar slikt. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 De er kun verdt noe for samlere. Den første utgaven av "Prodigy presents: The Dirtchamber Sessions vol 1" ble det laget 25 stykker av som promo som ble sendt til musikkjournalister, men den fikk de ikke gitt ut uten å ta bort noen låter. En av disse ble netopp solgt på e-bay for 7000 spenn... Så hvis du har noe sært/sjeldent som samlere vil ha, så kan du få noen ståler for de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå