embark Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har koplet fra min floppy stasjon for lenge siden, men allikevel er ikonet der. Ikke det at det gjør så veldig mye, men det hadde vert flott å fått fjerna det. Går det an? Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vet ikke om dette virker, men høyreklikk på ikonet -> Egenskaper -> Maskinvare -> Egenskaper -> Sett Enhetsbehandling til Deaktivert Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Du må deaktivere floppy i BIOS. Om du noen gang skal koble floppyen til igjen, så må du også aktivere den igjen i BIOS. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 dette slapp jeg da jeg tok ut min floppy for noen uker siden. det er jo litt dumt å deaktivere en floppy som ikke er der ikke sant? det blir jo som å ta bort en ting som ikke er der er jo rart det å sikker på at du har kobla den helt ut da? at du har tatt ut begge kablene fra diskettstasjonen? jeg gjorde det kort og enkelt jeg, tok ut både strøm og floppy kabel og tok å fjerna floppy kablen fra hovedkortet, men diskettstasjonen står i kabinnette enda fordi at det ser så stygt ut med et tom rom i toweret, men det funker fint hos meg iallefall. har ikke noe problemer med det jeg. både ikonet og diskettstasjonen fra device manager har blitt fjerna, akkurat som jeg ville who need floppy drives to day? Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har kopla fra begge kablene, ja. Men har ikke tatt selve floppy'en ut av kabinettet. Ser litt jalla ut med et sånt hull, som du sa. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 men en ting: er det noe floppy hardware under Enhetsbehandlingen din da? hvis ikke det er det så går det jo ikke an å deaktivere den fra Windows Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Vet ikke om dette virker, men høyreklikk på ikonet -> Egenskaper -> Maskinvare -> Egenskaper -> Sett Enhetsbehandling til Deaktivert Jepp. Det virket. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå