wolfbee Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Driver litt på med dataspill(counter-strike), og har i den sammenheng kjøpt et Sennheiser PC150 headset. Helt grei lyd osv, men mangler egentlig den gode surroundlyden som er greit å ha i fps spill som CS. Lurer på om det er noen gode instillinger/program som hjelper. Kjører AC97 Audio Configuration(Sound Effect) og AudioDeck til å "drive" lyden. Hodekortet mitt er MSI MS-6380(integrert lydkort). Har det forresten noe for seg å kjøpe et eget lydkort? Blir lyden i headsettet bedre da? takk for hjelp... Lenke til kommentar
wolfbee Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Dersom noen er intressert i å vite mer om headsettet: http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=448 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Eget lydkort er et must. Kan være at ditt innebygde lydkort er bedre enn mitt, men anbefaler deg å kjøpe f.eks Creative Audigy 2 ZS (Billig og helt greit). Edit: Sitter med hodetelefoner som er en god del bedre enn dine (Mener jeg), men er sikker på at du vil høre forskjell. Om mulig kan du prøve headsettet ditt hos en venn med et "ordentlig" lydkort. Endret 13. juni 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå