gamer73 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har en 19" LCD skjerm og ønsker jo å spille BF2 i 12xx X 10xx i stedet for 12xx X 960. Men i en annen tråd stod det at han opplevde lagging når han brukte fixen. Så har noen av dere opplevd lagg etter bruk av fix? Og har noen av dere testet fps'en før og etter fix? Og til slutt. Ser man egentlig forskjell på 12xx X 10xx og 12xx X 960? i form av bildekvalitet liksom. Vet at skriften kan bli en smule uskarp når man ikke kjører native oppløsning på en LCD skjerm, men det betyr ikke noe som helst i BF2. Det som betyr noe er ytelsen og self bildekvaliteten. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hos meg så det bedre ut, men lagget desto mer. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Jeg har en 19" LCD skjerm og ønsker jo å spille BF2 i 12xx X 10xx i stedet for 12xx X 960. Men i en annen tråd stod det at han opplevde lagging når han brukte fixen. Så har noen av dere opplevd lagg etter bruk av fix? Og har noen av dere testet fps'en før og etter fix? Og til slutt. Ser man egentlig forskjell på 12xx X 10xx og 12xx X 960? i form av bildekvalitet liksom. Vet at skriften kan bli en smule uskarp når man ikke kjører native oppløsning på en LCD skjerm, men det betyr ikke noe som helst i BF2. Det som betyr noe er ytelsen og self bildekvaliteten. Jeg merka hvertfall stor forskjell... Men hakket ikke merkbart mer. "...Det betyr ikke noe som helst i BF 2"... Snakker om a? Er bildet uskarpt så er bildet uskarpt. "Det som betyr noe er ytelsen og self bildekvaliteten." ?!??? Bildekvalitet, skarphet... Jeg vet ikke jeg... Uskarpt bilde : Skarpt bilde: (Jeg kjører heller 800x600 på en CRT en med feil oppløsning på en LCD) Endret 13. juni 2005 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Vel..jeg vet ikke jeg men jeg føler på ingen måte at bilde er uskarpt med 12xx X 960 da...men det kommer vel litt ann på skjermen og..jeg har BenQ FP937s+ Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) da har jeg testet fixen...og det ble jo bra det. Ser jo klart og fint ut..men jeg husker ikke hvordan det var før hehe...men ser ikke ut til at fps er gått ned noe som helst egentlig....og det er jo bra. Edit: Jeg kjører på medium setting..siden jeg har 9800 Pro kort da. Etter nøye utprøving har jeg funnet ut at det faktisk hakker en smule. Det komemr nok av 9800 Pro kortet som begynner å bli for gammelt for BF2..selv i medium setting...men da med 1280x1024 oppløsning. Endret 15. juni 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå