Kamikaze1 Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg bruker et Asus geforce 2 Pro 64MB DDR med tvtool 6.5, og det fungerer bra bortsett fra flimring på skjermen. Kan dette unngås? En annen ting er at når jeg bruker hele skjermen, så er det ganske mye i utkanten av bildet jeg ikke ser. Kan tvtool fikse dette? En ting til: jeg har visst ødelagt s-video inngangen på TV'en pga overspenning fra PC'en (leste om at det var årsaken her på forumet), og lurer på om jeg trygt kan bruke den gjennom videospilleren. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Tven din har sannsynligvis ikke støtte for progressiv opptegning av bildet, så da må du uansett tåle interlace-flimmer + 50Hz. Ting ser litt bedre ut på 100Hz tver, men interlace får du ikke gjort så mye med. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 TVtool fikser alle dine problem. Last den ned og skjekk innstillinger Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 23:23, thunstad skrev:TVtool fikser alle dine problem.Last den ned og skjekk innstillinger Som sagt bruker jeg allerede tvtool, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg kan se alt i utkanten samtidig som jeg bruker hele skjermen. Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå