MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Har tenkt å dokumentere hele sommerferien min ved å lage en slags "video-dagbok" så jeg etterpå kan se på filmen mens jeg mimrer litt Det hele skal gå ut på at det første jeg gjør om morgenen er å skru på kamera og starte å filme, så sier jeg hvilken dag det er, dato og klokkeslett, videre må jeg fortelle hvor jeg er å hva som er planene for dagen. Så skal jeg på kvelden igjen ta opp kamera og så må jeg ta det samme igjen; dag, dato og klokkelsett. Så må jeg fortelle hva som ble ghort, om jeg fulgte planene, skjedde det noe morsomt/spennende/dramatisk? All filmingen skal foregå mens jeg ligger i sengen, gjerne gjespe litt og være trøtt (spessielt på morgenen) :!: Tilbake melding på dette? Gjerne tips til om det er noe jeg kan gjøre annerledes Endret 13. juni 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Håper du har et stort kassett-budsjett ;] Føler at det kan gå et par kassetter gjennom sommeren. Lykke til! Hørtes ut som et spennende prosjekt. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) filmen lagres på harddisk så har ikke det problemet Sorry mate! :!: Endret 13. juni 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 filmen lagres på harddisk så har ikke det problemet Sorry mate! :!: Da har vel et større harddisk problem. Du burde prøve å sette av litt tid hver dag/uke ellerno, så alt ikke går til mexico. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 hva mener du? Sette av en time eller to til hva? Å legge det inn på PC eller annet lagrings format? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hva mener du? Sette av en time eller to til hva? Å legge det inn på PC eller annet lagrings format? Legge inn på PC, redigere litt. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 ja, hadde tnkt å gjøre det, men takk for innspill uansett Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Etter en uke blir du lei og gir opp. Believe me Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Etter en uke blir du lei og gir opp. Believe me Tenkte på det samme... men ikke gi fra han håpet! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 neida Tenkte det jeg også + at en kompis også sa det da jeg foreslo det for han, men jeg er ganske sikker på at jeg skal klare dett! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 All filmingen skal foregå mens jeg ligger i sengen, gjerne gjespe litt og være trøtt (spessielt på morgenen) :!: Det blir fryktelig kjedlig... Ta med deg kameraet ut og film! Noe ala fimen Buddy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå