vinneren Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har et forslag til utbedring av testene i Amobil. De kunne vært inndelt etter hvilket behov du har. I testene, gir man terningkast etter hvor mye utstyr og hvor avanserte de er? Hvis man bare ringer og tekster med telefonen så må man vel ikke kjøpe seg en D500 fordi den er best? Jeg synes det blir feil å sammeligne D500 som koster over 3000,- med en billigmobil til under 1000,- lappen. Hva med jevnlig å kåre den beste billigmobilen på markedet? Det finnen mange potensielle mobilkjøpere der ute som ikke trenger blåtann, epostfunksjon, egde, +++++++. Bare et lite tips fra min side. Ps men jeg skjønner at det ikke er like fedt å teste en mobil til 600,- kr som en til 6000,- Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvis du har læst testen af ex. SE K300i så vil du kunne se at dette allerede praktiseres. Denne telefon får terningkast 5 (samme som K750) og kan jo ikke ligefrem siges at være state-of-the-art. SE K300i er så vidt jeg kan se bedømt ud fra hvad den lover, giver sig ud for og hvad målgruppen er. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vi har allerede en avdeling for sånt Den heter ris og ros og finnes nederst i forummenyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå