Gå til innhold

Nytt stereo System

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe meg nytt stereo system for max 4 tusen med porto.

Har sett litt på dette: Forsterker og Høytalerer

Noen som har testet disse og eventuelt har noe bedre å komme opp med?

På forhånd takk for seriøse svar

du sier du skal ha stereo? hva skal du med en sourrund-reciver da?

Hva slags musikk spiller du?

skal du bygge ut etterhvert til sourrund?

edit:

selv har jeg en yamaha stereo forsterker AX-496 som drar ganske godt (denne selges ikke lenger, men lillebroren AX-396 og storebroren AX-596 selges...

Disse har klar og naturlig lyd (syntes jeg da...)

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Hva slags musikk spiller du?

skal du bygge ut etterhvert til sourrund?

Jeg spiller for det meste Rock.

Tror ikke jeg kommer til å bygge ut til sourrund.

Er det noen andre som synes jeg ikke burde velge Eltax? De har jo fått gode anbefalinger på komplett.no

Endret av all right
Lenke til kommentar

Denon DM-31 + DALI Concept 1

Skal du ha noe som låter "bedre" til den prisen må det bli en discman til 1000-lappen og resten på et par veldig gode hodetelefoner.

Å kjøpe Eltax og kalle det god lyd blir som å tryne på sykkel og tro du har kjørt karusell.

Men seriøst. Om du har mulighet til å dra innom Klubben og høre tror jeg ikke du blir skuffa.

Lenke til kommentar

Det blir ikke mye trykk og bass av det der anlegget. Det er vel det trådstarter ønsker siden han har valgt så store høyttalere som Eltaxene.

Trådstarter:Du må ikke finne på å kjøpe den Eltax reciveren,hvertfall ikke når det er stereo du skal ha. At den Eltaxen er på 6x150 watt er bare fantasitall og milevis fra sannheten. Den er bare på ca 6x30 reele watt!

Eltax høyttalerne er også bare skrap med en fantastisk dårlig kvalitet på elementer og kasse.De brukeranmeldelsene som står hos Komplett er ikke verdt en drit. Det er fjortiser uten noen som helst peilling som har skrevet der.

Kjøp heller disse høyttalerne. Da har du noen gode partyhøyttalere av god kvalitet. De tåler også skikkelig "juling".

Jeg kan desverre ikke anbefale deg noen forsterker til bare 2000 kr. Du må nok litt opp i pris. Du vil nok klare deg med denne lille Naden til 2995 kr,men anbefaler at du kjøper en som er enda større. Da vil du få mye mer morro...spesielt på fest! :)

Lenke til kommentar
Kjøp heller disse høyttalerne. Da har du noen gode partyhøyttalere av god kvalitet. De tåler også skikkelig "juling".

Jeg kan desverre ikke anbefale deg noen forsterker til bare 2000 kr. Du må nok litt opp i pris. Du vil nok klare deg med denne lille Naden til 2995 kr,men anbefaler at du kjøper en som er enda større. Da vil du få mye mer morro...spesielt på fest! :)

Den forsterkeren klarer ikke å drive de høyttalerne optimalt.

Lenke til kommentar

Jeg kan desverre ikke anbefale deg noen forsterker til bare 2000 kr. Du må nok litt opp i pris. Du vil nok klare deg med denne lille Naden til 2995 kr,men anbefaler at du kjøper en som er enda større. Da vil du få mye mer morro...spesielt på fest!  :)

Den forsterkeren klarer ikke å drive de høyttalerne optimalt.

Den klarer ikke det nei,men den klarer jobben brukbart.

Du leste sikkert at jeg anbefalte en som er større...ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...