ovinn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Høres bra ut dette her jeg er desverre ikke flink til å lage logoer... beklager... Men det må da være noen andre der ute som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Høres bra ut dette her jeg er desverre ikke flink til å lage logoer... beklager... Men det må da være noen andre der ute som kan hjelpe ? Får bare håpe noen gidder å hjelpe meg her... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) UPDATE: INNKJØP OG LCD-RAMME 3 Sist oppdatert 07/09/2005 : 23:56 Se side 8 Endret 7. september 2005 av Caliber Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Detta ble kult med den plexin og lcd displayet, kul effekt Du får til det utrolige.. STÅ PÅ! Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 sykt stilig plexiplate <3 Herlig casemod! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 sykt stilig plexiplate <3 Herlig casemod! Takk så mye, det kommer mer. Stay tuned! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ahh herlige saker, såg rett og slett litt eksotisk ut Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Ahh herlige saker, såg rett og slett litt eksotisk ut Godt du liker det mala, jeg sa jeg jeg skulle komme med en go'update La oss kalle det min lille hyllest til deg som trofast leser, deal? Har planer om å bytte plexiene på viftestyringen i uv i morgen, gjøre ferdig rammen, samt designe noen innvendige plexi-designs. Så skal jeg jo på jobb da, så er begrenset hva jeg får gjort... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ahh herlige saker, såg rett og slett litt eksotisk ut Godt du liker det mala, jeg sa jeg jeg skulle komme med en go'update La oss kalle det min lille hyllest til deg som trofast leser, deal? Har planer om å bytte plexiene på viftestyringen i uv i morgen, gjøre ferdig rammen, samt designe noen innvendige plexi-designs. Så skal jeg jo på jobb da, så er begrenset hva jeg får gjort... Den godtar eg Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 I dag har jeg sålangt fått gjort en del viktige ting på kabinettet. Jeg har lakket rammen på selve lcd-skjermen sort, kuttet ut nye plexibiter til viftestyringen i uv-plexi, trimmet rammen til viftestyringen der det vr nødvendig og limt rammen til lcd-skjermen. Kommer vel en bildeupdate senere i dag. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Finfint Gleder meg til bildeupdate. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ut i fra den sneak preview`en du ga meg ser eg som vanlig frem til det endelige resultatet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 I dag har jeg sålangt fått gjort en del viktige ting på kabinettet. Jeg har lakket rammen på selve lcd-skjermen sort, kuttet ut nye plexibiter til viftestyringen i uv-plexi, trimmet rammen til viftestyringen der det vr nødvendig og limt rammen til lcd-skjermen. Kommer vel en bildeupdate senere i dag. Høres bra ut det her Håper på bildeupdate! Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 fint prosjekt dett her! er det forbundet med skole? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 fint prosjekt dett her! er det forbundet med skole? Er nok privat sånn eg har forstått det, men han er blit sponset av div. butikker. Les første sida Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 fint prosjekt dett her! er det forbundet med skole? Dette er nok et privat prosjekt ja, men sålangt har jeg blitt sponset litt av to stk. webshop'er. Kommer garantert update senere i dag, så stay tuned! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Begynner jo å ta form, har begynt å få tak i deler til mitt kabbis, nå så jeg start vel den store jobben snart, har fått tak i "Militær"-switch brytere, utrolig kule! Stå på. du får det nok til! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Begynner jo å ta form, har begynt å få tak i deler til mitt kabbis, nå så jeg start vel den store jobben snart, har fått tak i "Militær"-switch brytere, utrolig kule! Stå på. du får det nok til! Takker! Nettopp vært å hentet 2 stk. plater med uv-reaktiv plexi (henholdsvis 3mm og 5mm), samt et stk. benq 1640-brenner og en s-ata overgang. Update i kveld/morgen ettermiddag Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Vilken farge er dt på lexien under uv belysning? Edit: Leif var her Endret 10. september 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå