Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Arekey: Takk, sitter og nyter herligheten nå ja :)

Kommer nok fler fra meg, og små-updates blir det nok fortsatt. Har som sagt allerede et prosjekt nr.2 igang, som forhåpentligvis ikke tar like lang tid å fullføre!

Å? Det har ikke jeg fått med meg :p hva er det dette nye prosjektet ditt går ut på? Hva modder du denne gang? :)

Et Lian Li v1000 i sølv utførelse med blått lys-tema, vannkjølt retro-maskin med matchende vannblokker på chipset og gpu :ph34r:

Lenke til kommentar

Dette er det fineste eg har sett innen data case-mod..

Dette er Stilrent!

Dette er Vakkert

Dette er Deilig

Dette er Heftig

Dette er Nydligt

Kan forsette slik i all evighet :p

Elsker arbeidet ditt Haakon! merk deg Elsker

Kan hende dere der ute mener eg overdriver. men snakker kun etter magefølelsen nå.

Keep up the Good work, Stå på Haakon! :thumbup:

Mvh.

Oddbjørn

Lenke til kommentar
Hører rått ut :D

Du kommer vel med worklog her på forumet? :)

Selvfølgelig, arbeidet er allerede godt igang, dog blir det ikke like storslående som ALUminous... :)

@ MrBBs: Tusen takk skal du ha, det er så utrolig koselig å se at folk er så entusiastiske for prosjektet mitt altså!

@ Etoel: Takk, takk :) Jeg håper da for all del på premie! Hadde vært fortjent med en forside-artikkel syns jeg... (a) *Ser rundt seg etter moderatorer som plukker opp utsagnet mitt og setter hjulene igang*

@ ThomasT-93: Jo igjen takk! :)

Lenke til kommentar
Hører rått ut :D

Du kommer vel med worklog her på forumet? :)

Selvfølgelig, arbeidet er allerede godt igang, dog blir det ikke like storslående som ALUminous... :)

@ MrBBs: Tusen takk skal du ha, det er så utrolig koselig å se at folk er så entusiastiske for prosjektet mitt altså!

@ Etoel: Takk, takk :) Jeg håper da for all del på premie! Hadde vært fortjent med en forside-artikkel syns jeg... (a) *Ser rundt seg etter moderatorer som plukker opp utsagnet mitt og setter hjulene igang*

@ ThomasT-93: Jo igjen takk! :)

Vel, Første side på HW.no er det minste.

Premie? er vel så fortjent som det går an. Dette er jo finere og betre +++ enn ein PRO designer fra eit kabinett bedrift kunne klart å laga :D

Og ja. Få dette på forsida! skjer ikkje dette, da blir eg skuffet! Det kommer jo ein del uintresanne ting der (no offance til HW), så kvifor kan ikkje dette mesterverket komme der?!

Håper på å få se dette mesterverket ein eller anna gong. Bildene ser bra ut. Men kor fint er det når ein ser på det? Hadde vært både spennende og interisant :D

Keep up the Good work Haakon! :thumbup:

"/sikle"

Edit: Får vi ein 3Dmark sum? og ein del andre tester? :innocent:

Mvh

Oddbjørn

Endret av MrBBs
Lenke til kommentar

Dette er neimen ikke lett å kommentere. Det er komplett umulig å finne noe negativt, og jeg finner ingenting spesielt å trekke fram som positivt, rett og slett fordi alt er like bra og noe for seg selv. :thumbup:

Rett og slett orgasmisk kongebra! :love:

Ingen over, ingen ved siden.....

Må da være en premie på forumet for slikt????

/salute

Det har vært en konkurranse for en stund siden, og hadde dette prosjektet vært ferdig på den tiden, hadde det jo vært nødt til å nå toppen med god margin. At du bare fikk fire stemmer mer enn meg, klarer i alle fall ikke jeg å forstå meg på. :p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Takk igjen, dere skjemmer meg bort! :) Foreløpig ligger jeg på 14000 i 3dmark06 med cpu på 3.6ghz og gpu på svak klokk. Det er da ganske bra for et dual-core oppsett med enkelt-kort... Kommer mer etterhvert ;)

@ frodo: Takk skal du ha! Og du har helt rett, jeg har faktisk vært kresen på selv bruk av skruer.. :)

@ I.A.G: At du ikke finner noe å pirke på tar jeg som et kompliment i seg selv, hehe :) Må innrømme at jeg ble litt skuffet over antallet stemmer den gangen, men så var jeg jo heller ikke ferdig.

Jeg er veldig klar for en forside, så "anbefal" meg gjerne ;)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Må si jeg synes det ble litt for mange skruer i front til deg Haakon. Ikke for å virke negativ, men http://i17.photobucket.com/albums/b89/bowi.../ALUminous8.jpg 22 skruer + knapper.

Vet ikke hvordan det ser ut i virkeligheten, kan jo være utrolig stilig, men synes det ble litt for mye.

Tøff den tanken din, forstår hvorfor du solgte den andre til meg. Helt klart et knallvalg du har gjort der.

Innvendig ser kabinettet veldig rent og fint ut, liker det veldig godt, litt synd at den ekstra PSU plassen er der. Har du noe der bortsett fra viftene?

Baksiden er pen, litt synd at du ikke har de samme grillene på PSU'en som på resten. Har du ikke tenkt å montere på de metall dingsene som pleier å være over de ledige PCI slottene din gærning? :p

Ble jo alt i alt et knallbra kabinett dette da, håper å se flere av dem i framtiden. Du vet hvem du skal kontakte om noe skal selges.

Lenke til kommentar

Svaret jeg fikk ang. sette det på forsiden:

Hei!

Aluminious er et stilig og godt gjennomført prosjekt, men det store spørsmålet må nok stilles ved nivået av casemodding. Etter hva jeg kan se så har han i bunn og grunn kun innstallert utstyret, og gjort noen enkle modifiseringer.

Jeg må derimot si at jeg er imponert over hvor gjennomført, stilig og ikke minst dyrt det hele er. Jeg vil notere prosjektet, men jeg kan ikke love noe.

Mvh

Jørgen E. Nilsen

Hardware.no

Enkle modifiseringer :dontgetit:

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
Svaret jeg fikk ang. sette det på forsiden:

Hei!

Aluminious er et stilig og godt gjennomført prosjekt, men det store spørsmålet må nok stilles ved nivået av casemodding. Etter hva jeg kan se så har han i bunn og grunn kun innstallert utstyret, og gjort noen enkle modifiseringer.

Jeg må derimot si at jeg er imponert over hvor gjennomført, stilig og ikke minst dyrt det hele er. Jeg vil notere prosjektet, men jeg kan ikke love noe.

Mvh

Jørgen E. Nilsen

Hardware.no

Enkle modifiseringer :dontgetit:

Montert utstyret har han gjort ja!

men fy faen kor masse han egentlig har laga sjølv! kvar jævla detalj! Trur dessverre han ikkje har sett godt nok etter..(E. Nilsen)

Og dette er tross alt det Fineste kabinettet eg noken gong har sett!

Edit: skal roe meg litt ned her. overreagerte litt. men dere tar nok poenget.

Oddbjørn

Endret av MrBBs
Lenke til kommentar
Må si jeg synes det ble litt for mange skruer i front til deg Haakon. Ikke for å virke negativ, men http://i17.photobucket.com/albums/b89/bowi.../ALUminous8.jpg 22 skruer + knapper.

Vet ikke hvordan det ser ut i virkeligheten, kan jo være utrolig stilig, men synes det ble litt for mye.

Tøff den tanken din, forstår hvorfor du solgte den andre til meg. Helt klart et knallvalg du har gjort der.

Innvendig ser kabinettet veldig rent og fint ut, liker det veldig godt, litt synd at den ekstra PSU plassen er der. Har du noe der bortsett fra viftene?

Baksiden er pen, litt synd at du ikke har de samme grillene på PSU'en som på resten. Har du ikke tenkt å montere på de metall dingsene som pleier å være over de ledige PCI slottene din gærning? :p

Ble jo alt i alt et knallbra kabinett dette da, håper å se flere av dem i framtiden. Du vet hvem du skal kontakte om noe skal selges.

Takk skal du ha. Bruken av skruer i front er et personlig valg, selv syns jeg det er drittøft og gir en litt industriell look.

Tanken er flott, men lite funksjonell mht. plasseringen med plexi'en i front. Det er dog prisen man må betale for tysk ingeniørkunst :)

Nei PSU'en lar jeg ligge, men du har absolutt et poeng. Ang. PCI-brakettene hvis du tenker på de, så er det brukt Silverstone braketter med lufehull, kanskje de ikke var montert når bildet ble tatt...?

Takk for tilbakemelding, skal rope ut når jeg får rydda opp og sett hva som er til overs her ;)

Lenke til kommentar
Tar det veldig personlig når det settes spørsmål ved om jeg har drevet casemodding i det hele tatt, det viser bare hvor mye Nilsen egentlig har fordypet seg i loggen min, ærlig talt :thumbdown:

Her er eg veldig einig med deg, som du sikkert har sett lenger oppe. Gikk kanskje litt for kraftigt ut mot Nilsen. hoper berre han ikkje tar det alt får personlig :p

Men du har jo gjort kjempe masse. sjønner ikkje kva han klager etter. her er det perfekt ned til minste detalj tipper eg. du har ivertfall ikkje gjort arbeidet halvferdigt!

Får satse på at du kommer på Første sida! =) hadde vert konge! :thumbup:

Mvh.

Oddbjørn

Lenke til kommentar

[ironi]

Klarer dere ikke se det? Caliber har jo bare montert vannkjøling og gjort små modifiseringer!

[/ironi]

Dette er helt bak mål og et sånt kunstverk burde vært førsteprioritering på forsiden kontra de flere hundre artiklene om Vista SP1. "Vista SP1 er klar i 2008". "Vista SP1 er ikke klar i 2008 alikevel". "Vista SP1 er i rute alikevel". "Talsmann fra Microsoft hevder at Vista SP1 ikke vil komme før 2009". "Vista SP1 er rett rundt hjørnet". "Vista SP1 alpha 0.001 er klar for lukkede betatestere". "Vista SP1 beta 0.1 er ikke klar alikevel". "Vista SP1 er rett rundt hjørnet alikevel". "Vista SP1 realease dato er gjort klar"

og jeg kan fortsette helen kvelden.

Det burde skamme for å nedprioritere toppeliten av det norske casemoddingsamfunn.

Go Haakon!

Lenke til kommentar

Takker for all støtten. Jeg fortsetter å tro at jeg er et bidrag i casemod-samfunnet her på forumet, men det er som påvist ikke fordi toppen av hardware.no-isfjellet roser meg for det, men dere kjære forumbrukere! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...