WheelMan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tihi, gleder meg jeg ja *fordype seg i naturfag imens* Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 I fare for å bli forsinket igjen setter jeg fristen til kl.1, masse bilder å uploade Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Og da var kassa ferdig, ta en titt for resultatet! Sjekk ut updaten her! Endret 5. mai 2008 av Caliber Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 HOLY CRAP! *sjokktilstand* x100 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 HOLY CRAP! *sjokktilstand* x100 Takker, takker Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Må bare gratulere deg og skuffe deg med at jeg ikke har noe konstruktiv kritikk å komme med, kun ros. Hadde du i det hele tatt visualisert deg at resultatet ville blitt noe lignende for nesten 3 år siden? Et ord som går igjen i hele prosjektet er "stilrent" Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Må bare gratulere deg og skuffe deg med at jeg ikke har noe konstruktiv kritikk å komme med, kun ros. Hadde du i det hele tatt visualisert deg at resultatet ville blitt noe lignende for nesten 3 år siden? Et ord som går igjen i hele prosjektet er "stilrent" Takk så mye. Som du sier er det langt frem i tid, og jeg har hele tiden har en visjon om hva jeg ønsket, noe jeg virkelig føler jeg klarte å oppnå. Allikevel vil jeg si at resulatet overgikk mine forventninger, noe jeg ser som et resultat av min dedikasjon til dette prosjektet og all tiden som har gått med til planlegging, noe man som leser kanskje ikke tenker så mye på. Igjen takk! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det ukjente antallet timer som er brukt. Tør du tippe noe som helst hundretall med timer? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Det ukjente antallet timer som er brukt. Tør du tippe noe som helst hundretall med timer? Jeg har for lengst mistet oversikten, og det er kanskje like greit så ingen her tror jeg er gal Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 jeg kommer nok med en oppdatering med temperaturer, overklokkingsresultat, flow osv. etterhvert når jeg har fått lekt meg litt med maskinen skal dere se Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har tårer i øynene.. Gi beskjed om overklokkinga da, så kan jeg kansje hjelpe deg litt om du sitter fast:) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) HOLY CRAP! *sjokktilstand* x100 Siterer WheelMan og ganger det med tusen. Sitat x 1000 x 1000 (slengte på en tusning til jeg) :!: Maken altså. :!: :D Ble bare helt perfekt dette her. Har ingen ting å utsette på noe av det du har gjort, bortsett fra at det er så helsikas pent! :D Ingen flere updates? Ever no more? :( Endret 5. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Takk til alle for hyggelig tilbakemelding! Det kommer nok små-updates hvis jeg får flere ideer, men akkurat nå kommer jeg nok til å bare kose meg med maskinen en stund fremover (passer godt i eksamens-perioden, eller hva?) Ellerst blir det som sagt resultater på overklokking og temperaturer, som en siste avslutning på hoveddelen... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 ...og enda flere bilder av resultatet for de interesserte! Sjekk ut updaten her! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dette var bare helt super worklog!!! Og pcen bl bare utrolig bra! Venter spent på temp Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Husker ikke hvilken prosessor han brukte, men er det 45nm så kan dere bare glemme temperaturer, de er helt ute å kjører uansett. Noe som er mye mer interressant er hvor mye han får overklokket den stakkars riggen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ble veldig bra dette Caliber Håper å se mer fra deg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 *måpe* Vakkert, vakkert, vakkert, vakkert Nesten litt synd at du er ferdig, da blir det jo ingen flere updates å vente på Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) @ Arekey: Takk, sitter og nyter herligheten nå ja Kommer nok fler fra meg, og små-updates blir det nok fortsatt. Har som sagt allerede et prosjekt nr.2 igang, som forhåpentligvis ikke tar like lang tid å fullføre! @ Mr.Anki: Takk skal du ha! @ Todda: Spent på klokkingen selv. Lover jo godt når prosessoren min virket stabil på 4ghz med stock kjøler fra intel og stock vcore... @ k-h-s: Takk skal du ha, veldig hyggelig å høre! Kommer som sagt med en oppdatering etterhvert når klokking og slikt er i havn.. Endret 5. mai 2008 av Caliber Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 @ Arekey: Takk, sitter og nyter herligheten nå ja Kommer nok fler fra meg, og små-updates blir det nok fortsatt. Har som sagt allerede et prosjekt nr.2 igang, som forhåpentligvis ikke tar like lang tid å fullføre! Å? Det har ikke jeg fått med meg hva er det dette nye prosjektet ditt går ut på? Hva modder du denne gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå