Caliber Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Ser bra ut som vanlig! Er vel bare smårusk igjen nå, eller? Eneste dremlingen som jeg er klar over er i alle fall slangegjennomføring i bunn, så i den forstand er det lite igjen ja Men så er jo selve monteringen ganske omfattende da, og jeg kommer nok på småting å ordne etterhvert @ Mr.Anki & LockBreaker: Jo takk skal dere ha! Endret 21. april 2008 av Caliber Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Diggbart, som alltid, Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Diggbart, som alltid, Caliber Takker, takker Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Diggbart, som alltid, Caliber Det burde ikke komme som noen overraskelse. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Pent det der (igjen)... med det kom ikke som noen overaskelse Lenke til kommentar
etoel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nydelig Digger maskebildet også^^ Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Takk til dere alle sammen! Posten skuffer igjen; ingen pakke i dag heller. Etter en lang og nokså irritert samtale med enda en kundebehandler på posten fikk jeg løfte om at pakken er hos meg i morgen, men det gjenstår å se... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du har ikke vurdert å stikke å hente den da? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Du har ikke vurdert å stikke å hente den da? Tror du ikke jeg har vurdert det? I følge kundebehandler er det vanskelig i og med at den sannsynligvis ligger en en utkjøringsbil de ikke har kontroll over. Jeg kommer til å ta denne saken videre med posten, for dette er for dårlig. Lenke til kommentar
etoel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 1.5t på telefon med post/tollvesenet i dag... Fikk i lagt MVA på aquaeroen som kom fra vcore selv om den var merket return after repair OG var matchet mot utgående proforma invoice... jeeze. Først tar det 6 uker og så gjør de feil... *argh* Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 1.5t på telefon med post/tollvesenet i dag... Fikk i lagt MVA på aquaeroen som kom fra vcore selv om den var merket return after repair OG var matchet mot utgående proforma invoice... jeeze. Først tar det 6 uker og så gjør de feil... *argh* Det er stygt å si, men det hjelper på høre at jeg ikke er den eneste som har lagt posten/tollvesenet for hat... Lenke til kommentar
drbo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Posten gjør sitt beste for å fornærme noen av sine mest trofaste kunder. Men vi får begynne å bruke alternativene, dhl og gjengen i stedet ... så blir de enten nødt til å skjerpe seg (men det vil ta tid) eller gå konk (det vil ta enda lenger tid). dessverre må vi bare klage og bruke alternativer når vi kan så lenge, for jeg har liten tro på at posten vil endre seg med det første ... Endret 23. april 2008 av drbo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fant ut en ting i går. Det er billigere å sende RAM fra USA til døra mi, enn det er å sende fra Komplett til postkassa mi Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) hvor da fra?? direkte fra OCZ eller noe? Endret 23. april 2008 av »frodo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) nei, MemoryC Endret 23. april 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Dollaren har sunket nå. Fint for oss som skal handle vannkjøling i USA, det er vel fint for dem som skal handle komponenter også WheelMan? Beklager for OT Caliber. Lenge igjen til update nå? Begynner å bli utolmodig. Endret 23. april 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Fælt til offtopic da, fysj! *Ser stygt på Wheelman* Fikk ENDELIG pakken min i dag, så nå sitter jeg og skrur... Kommer oppdastering rundt midnatt med montering av radiator i bunn Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Ny update, ta en titt! Sjekk ut updaten her! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 I r speechless...... Det var så sinnsykt bra, og gjennomført! Likte spessielt løsningen med radiatoren, den var elsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå